Naarmate je ouder wordt, heb je steeds minder te wensen… althans, dat heb ik wel
Zoals ieder jaar krijg ik de vraag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben en ieder jaar hoef ik eigenlijk niks. Het bezoek zelf is meer dan voldoende en als ik iedereen lekker ongedwongen met elkaar zie kletsen en van mijn eten genieten, dan ben ik meer dan tevreden.
Dit jaar moest het anders vond mijn vriendin en ik moest maar eens mijn best doen om eens wat te bedenken. Dus dat werd hard nadenken…
Ondertussen heb ik op het gebied van horloges nog wel wat te wensen. Zo kwam kort geleden Citizen uit met de nieuwe Zenshin-lijn. De automaat pakte me eigenlijk gelijk al, na het zien van de foto’s van @daffie. De asymmetrische wijzerplaat was hetgeen wat gelijk mijn aandacht trok, maar ook de structuur en de groene kleur is fantastisch. Dus dat werd weer reviews kijken. Wat ik ook wel interessant vond is dat de Zenshin gemaakt is van Citizens Super Titanium. Nu heb ik nog nooit een titanium horloge gehad, dus dat was weer een extra reden om dit horloge te overwegen.
Ik had besloten om van de familie wat geld te vragen en uitgelegd dat ik er dit horloge van wilde kopen. Donderdag ben ik altijd vrij en deze donderdag is de eerste donderdag na mijn verjaardag, dus deze dag had ik gepland om de Zenshin te gaan passen en mee te nemen als die lekker op de pols zou liggen.
Al gauw kwam ik er begin deze week achter dat de groene Zenshin overal uitverkocht is. Ik zou in eerste instantie naar Rotterdam gaan, omdat een vriend van mij bij die winkel werkt. Helaas was die daar uitverkocht, dus had ik gebeld naar Ermelo, maar die verwachten hem pas eind augustus weer. Uiteindelijk heb ik er nog eentje gevonden bij Veerman in Huizen en had hem gereserveerd. Helaas kreeg ik gisteren een mailtje dat het horloge helaas is uitverkocht
Dan toch maar online bestellen? Daar had ik eigenlijk geen zin in, dus vanochtend nog even een keer goed het www afstruinen. Uiteindelijk zag ik er nog eentje in Zenderen en heb gelijk gebeld. Gelukkig lag die er nog en ik ben gelijk de auto in gesprongen! Na een uurtje rijden kwam ik aan en het horloge werd gelijk voor me gehaald. Na een korte inspectie werd ie goedgekeurd en werd de band op maat gemaakt, terwijl ik met een kopje koffie het overige assortiment nog aan het bekijken was. Nadat ik betaald had kon de reis weer naar huis beginnen en kon ik in de auto eens rustig nadenken wat voor een foto’s ik ervan ging maken… want dat hoort natuurlijk bij een NA