NA: Een verrassend lekker dragend horloge GW-B5600

Nadat mn zoon vorig jaar mijn net nieuwe basic gshock 5600 had ingepikt kwam ik deze vandeweek tegen en het begon gelijk te kriebelen…
Toch maar “aangeschaft om te proberen” en goh wat zit ie lekker met die combi bracelet.
Deze is met touch solar en Bluetooth om makkelijker de tijd in te stellen en hem op tijd te houden.

Heerlijk grab en go horloge die ik voorlopig wel ff ga dragen denk ik.

Preciece modelnummer is GW-B5600BC-1BER

17 likes

Omdat mijn “beaters” nu ondertussen zo oud worden, en ik ze over de jaren eigenlijk te veel ben gaan waarderen om ze mee te nemen bij klimmen, paardrijden, modder en regen, overweeg ik ook om een G-shock te kopen. Dit lijkt mij een mooie optie.

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Vind zelf de variant met gele rand/tekst leuk (maar hou het voorlopig even bij oude m5610), en ben erg benieuwd naar de combi bracelet. Weet iemand of de endlinks van combi bracelet in zelfde, stijve hoek staat als bij de full metal?

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Veel draag-plezier met deze comfortabele tijdwaarnemer. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA!

Netjes … gefeliciteerd

Gaaf !!!
Congrats !!
Deze is echt heerlik ! :+1:t2: :wink:

Dat is volgens mij een ja …

B5000 Full metal

B5600

Maar een tikkeltje minder, lijkt het. Endlink is iets anders

2 likes

Dank. Hoor ik in dit geval graag. Weer een horloge op mijn lijst.

1 like

Is de Bluetooth alleen voor de tijd functies, of waarschuwt ie ook voor inkomende telefoontje, Whatsapp, enz?

Op de markt ofzo hoor ik mn telefoon amper overgaan. Dan is zo een smartwatch wel handig.

Oh wacht… durf t bijna niet te vragen, maar trilt ie ook?

Als ie hetzelfde is als de full metal: nee en nee

1 like

Idd n tikkeltje minder, en dat kan behoorlijk schelen. De full metal gaf bij mij n behoorlijke inkijk. Bij de combi band n heel stuk minder.

2 likes

Jammer. Ik wil nog es n self sustaining smartwatch. Maar nog geen enkele tegengekomen :disappointed_relieved:

Idd nee en nee :grinning:

1 like

Die inkijk bij full metal herken ik. Heb het Casio vergeven omdat het glimmende ding gewoon te lekker is.

2 likes

Volgens mij kom je dan uit bij een Gamin of Suunto ofzo. Al trillen die ook niet volgens mij.

1 like

En die zijn niet self sustaining kwa energie, middels solar, kinetic, etc.

1 like

Gefeliciteerd met je onverwoeste NA !

1 like

Klopt :thinking:

Beetje off topic, maar binnenkort ga ik dus weer naar China, mede op zoek naar n nieuwe Fiffer.

En iedere keer merk ik dat geregeld de telefoon niet gehoord wordt door de drukte daarginds. Het lijkt wel alsof je de hele dag door een drukke markt of bazaar loopt.
Dan blijkt dat n smartwatch die om de pols trilt toch wel v toegevoegde waarde.
Helemaal voor dames met hun telefoon in de handtas…

In Nederland sta ik daar helemaal niet bij stil, omdat het hier eigenlijk best rustig is.

3 likes