Nadat mn zoon vorig jaar mijn net nieuwe basic gshock 5600 had ingepikt kwam ik deze vandeweek tegen en het begon gelijk te kriebelen…
Toch maar “aangeschaft om te proberen” en goh wat zit ie lekker met die combi bracelet.
Deze is met touch solar en Bluetooth om makkelijker de tijd in te stellen en hem op tijd te houden.
Omdat mijn “beaters” nu ondertussen zo oud worden, en ik ze over de jaren eigenlijk te veel ben gaan waarderen om ze mee te nemen bij klimmen, paardrijden, modder en regen, overweeg ik ook om een G-shock te kopen. Dit lijkt mij een mooie optie.
Gefeliciteerd met de aanwinst. Vind zelf de variant met gele rand/tekst leuk (maar hou het voorlopig even bij oude m5610), en ben erg benieuwd naar de combi bracelet. Weet iemand of de endlinks van combi bracelet in zelfde, stijve hoek staat als bij de full metal?
Beetje off topic, maar binnenkort ga ik dus weer naar China, mede op zoek naar n nieuwe Fiffer.
En iedere keer merk ik dat geregeld de telefoon niet gehoord wordt door de drukte daarginds. Het lijkt wel alsof je de hele dag door een drukke markt of bazaar loopt.
Dan blijkt dat n smartwatch die om de pols trilt toch wel v toegevoegde waarde.
Helemaal voor dames met hun telefoon in de handtas…
In Nederland sta ik daar helemaal niet bij stil, omdat het hier eigenlijk best rustig is.