NA: een verse duiker voor de zomer

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. Vanwege de drukte op werk en privé ben ik de laatste maanden wat minder actief geweest op het forum. Om het harde werken te belonen heb ik een leuke NA kunnen scoren welke ik uiteraard met jullie deel.

De zoektocht
Na vorig jaar de Submariner 124060 bemachtigt te hebben dacht ik dat dat helemaal het horloge voor mij was. Een mooie duiker zonder cyclops. Maar voor mij eigenlijk een iets te duur horloge om er iets actiefs mee te doen. Dus ik ben op zoek gegaan naar een leuk sportmodel waar het mij iets minder pijn zal doen als er wat krassen opkomen. Na een relatief korte zoektocht en wat afwegingen de knoop doorgehakt. Het moest een Omega Seamaster 300m met zwarte plaat en rubberen band worden.

De koop
Zoals het een waardig forumlid betaamd heb ik @Crownguard benaderd om te kijken of hij iets voor mij kon betekenen. Ramon had er geen voorradig maar ging kijken of hij op korte termijn aan een Seamaster kon komen. Tot mijn verrassing kreeg ik na een paar dagen een telefoontje dat er eentje beschikbaar was. Vervolgens zijn we er snel met de prijs uitgekomen en kon mijn Seamaster na een paar dagen opgehaald worden. Vorige week donderdag onder het genot van een kopje koffie en een goed gesprek de Seamaster opgehaald. Tot nu toe geen seconde spijt van mijn keuze :slight_smile:

Het horloge
De Omega draagt echt super fijn op de rubberen band. Het is weer eens wat anders dan de stalen band van een Rolex. De kwaliteit ansich vind ik niets onder doen dan die van een Rolex. De kast is super strak afgewerkt en de doorzichtige caseback is een leuke extra. Het saffierglas aan de bovenzijde is bewerkt met een anti reflectie laag waardoor de tijd en datum altijd duidelijk te zien zijn.

77 likes

Congrats! Top horloge en geweldig alternatief voor de Sub. Die diepte op de plaat van de Seamaster is echt fantastisch!

3 likes

Van harte!

1 like

Gefeliciteerd prachtig horloge!

1 like

Mooie aankoop hoor!

1 like

Wat een prachthorloge! Ik wens je er veel plezier mee!

1 like

Fantastisch horloge. Ik wil er ook nog eens een keer een.

1 like

Mooi hoor! Ik kan me voorstellen dat je hier wat meer mee durft te ondernemen dan met een Submariner.
Zou ik ook hebben denk ik.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Van harte met je Omega! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Fantastisch horloge. Staat hij super sportief op die rubberen band. :+1:

Hij doet ook eigenlijk niet onder voor de Sub. :shushing_face:

1 like

Vond Seamasters eerst niet heel spannend maar eenmaal de diepte van die golven en indices gezien in de etalage ben ik ze enorm mooi gaan vinden!

2 likes

Gefelicteers. Blijven mooi de 300m

1 like

Een beauty :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge.

1 like

Prachtig! Als er een horloge is die een rubberen band heel goed kan hebben is het wel een Seamaster. Gefeliciteerd

1 like

Congrats!!

1 like

Fraai hoor. Enjoy.

1 like

Prachtig horloge :ok_hand:

Nee joh :flushed: hier wil je geen krassen op

1 like

Wat een schitterend horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Hele mooie duiker.

1 like