NA: een vintage Cougar voor in de Cougar

Als ik ooit eens een Heuer Carrera in de Mercury Cougar uitvoering op de kop kan tikken… Maar ja, ze zijn zeldzaam en ongetwijfeld niet goedkoop.
Om toch een beetje in de stijl te blijven heb ik maar een Technos Cougar gekocht. Een iets andere prijsklasse dan een Heuer, maar ik ben er blij mee! Als liefhebber van klassieke auto’s én horloges, rijd ik nu rond in mijn '68 Mercury Cougar met Cougar tijdsaanduiding!
Zijn er nog meer Cougars hier? Horloges dan…of auto’s.

44 likes

Man wat een vette bak! Meer foto’s van?

1 like

Heel lekker zo!

ja, coole bak! En ik heb er een hoop foto’s van, maar daar zijn andere fora voor…

41 likes

Prachtig!

1 like

Coole auto en dat voor een auto van 55 jaar,1 maand en 15 dagen… :saxophone: :guitar: :musical_note:

2 likes

Heel stoere bak! En leuk, nu een bijpassend horloge. Congrats!

Ja, dit kon wel 'ns een lastige worden, idd. Als je die ooit tegenkomt, zou ik 'm gelijk kopen! Dan maar een tijdje droog brood, toch? :wink:

11 likes

:star_struck: Mooi :watch: :partying_face:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Wat een bizar mooie auto !! :ok_hand:t3:

2 likes

Super aanwinst natuurlijk, maar ben (nog) meer onder de indruk van de auto.

2 likes

Wat een mooie bak zeg! Hoop ooit ook een mooie Amerikaan te scoren als ik in m’n midlife crisis zit :rofl:. Een gave Mustang uit 65’ ongeveer.

1 like

Ik werd getriggerd door het woord cougar… maar dat zal wel aan mij liggen…

2 likes

Of deze Cartier …. Cougar …

1 like

Haha, ja mijn grail is een ‘69 Mustang Mach1…en een coole vintage Heuer.

2 likes

:see_no_evil: Het eerste wat in mij opkwam was de Ford Cougar… Ik miste de link met de Heuer al maar die werd snel duidelijk :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, deze zou ik graag nog een tegen willen komen. Er waren toendertijd van verschillende automerken uitvoeringen.

1 like

Ja. Maar ik dacht ook ergens anders aan. :innocent:

Nog meer on topic, leuk horloge en waanzinnige auto. :facepunch:

2 likes

"
a large American wild cat with a plain tawny to greyish coat, found from Canada to Patagonia.
"

3 likes

Ah-ha. Hm-hm. :grin:

1 like

Je bent niet de enige…

1 like