Beste mede-horlogeliefhebbers,
Nadat ik mijzelf beloofd had voor dat ik 21 jaar wordt een vintage Rolex aan te schaffen, ben ik nu weer (nog steeds geen 21) in de wolken met mijn nieuwste aankoop: een Omega seamaster aqua terra. Mijn streven is altijd geweest om mij te beperken tot 2 horloges. In mijn ogen is dit de beste aanvulling op het horloge dat ik al bezit, en een hele leuke 2-piece collectie.
Ik heb het al eens eerder laten vallen op dit forum dat ik op zoek was naar een omega ter aanvulling van mijn Rolex OP 34 uit 1970. De omega zou dan tegen een stootje moeten kunnen. Ook zou een quartz horloge geen probleem zijn, anders zou ik vaak mijn horloges op tijd moeten zetten. Quartz zou ook prima passen bij mijn jonge en ietswat onbezonnen levensstijl. De aqua terra stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar was qua budget altijd net iets te hoog gegrepen, dus op zoek naar de voorganger, een seamaster 120m. Op het moment dat er op dit forum een prachtige aqua terra te koop werd aangeboden, heb ik geen moment getwijfeld en meteen een bericht gestuurd. Wederom was een oprekking van mijn budget nodig, maar ik kon het niet laten. Het natuurlijk voor mezelf goed gepraat, op de spaarrekening brengt het geld immers toch niets op.
Ik vrees nu wel een beetje voor mijn bankrekening ‘later als ik groot ben’.
Maar zeg nou zelf, dit is toch een prachtig paar:
Nu wat snelle fotootjes van de nieuweling in de bescheiden collectie:
Bedankt voor het lezen!
En nog vele malen dank aan @Bergen voor de vlotte en fijne overdracht!