Na een vreemde wending.. Geen Tudor maar een Rolex gekocht

Staat best gaaf eigenlijk :smile:
Beetje chique

5 likes

Mooie DJ. Goede keuze.

Hoewel not my cup of tea staat het wel gaaf. Nu nog een een pak aantrekken graag :smile: nogmaals veel plezier met de aanwinst

1 like

Leuk!

M’n eerste Rolex, heel lang geleden…

Deze heb ik ook gehad, was mijn eerste Rolex. Al is deze is veel mooiere conditie zo te zien. Enjoy!

1 like

Ja…en bedankt. Nu wil ik die ook… :smiley: :grin:

Dit is je kans staat alweer te koop op marktplaats

lol…
Inderdaad…

Maar tot die tijd blijf ik ervan genieten… Moet eerst nog wat mooie foto’s maken.

NOS is toch nieuw, ongedragen en eigenlijk zelfs nog in de stickers…?

Waarom zo snel weer verkopen? :smiley: OMG

Hmm, alleen gekocht om even snel wat winst op te maken, getuige de MP advertentie. Da’s wat jammer.

Och jongers toch. Ik krijg elke keer een preek als ik mijn horloges te koop zet.
Hier staat niks te koop. Ook op dit forum niet. Laten we het over horloges hebben en niet over wat ik ermee doe?

Ben het met Skv eens, staat nu al op MP voor de hoofdprijs.
We zitten toch op dit forum niet te wachten over het verhaal op hoe succesvol en slim deze handelaar is, of toch wel ?

Hopelijk is de nieuwe koper ook slim, want zo’n oude Rolex - hoe mooie ie er ook uitziet - heeft zeker een grondig onderhoud nodig - en dat kan aardig in de papieren lopen…

Toffe klok.

Jammer van de juweliers prijs die je er voor vraagt.

Dit is geen mooie horologische vondst, maar een mooi dealtje van een handelsobject. Ook zeker de moeite waard, maar niet direct interessant om hier uitgebreid te bespreken. Was mooier geweest als je deze speciale vinding voor altijd als juweeltje in je collectie zou houden. Just my 2 cents.

Horloge van TS, dus hij beslist wat hij er mee doet. Wat een gezanik, ieder gaat op zijn manier met de hobby om. Alsof dit niet vaker gebeurt…

2 likes

Snap je emotionele mening daarover. Echter zoals ik al aangeef heb ik juist de kick om ze te zoeken, te kopen, fototjes maken en daarna weer wat anders ervoor te kopen.

Soms verdien ik er wat op. Maar meestal geef ik geld toe :slight_smile: pas een DJ tog voor 3750 verkocht die ik een jaar werder voor 4750 gekocht heb…
Dus waar hebben we het over…
Daarbij ā€˜belast’ ik HF er niet mee. Staat hier niks te koop en ik bied ook niks aan. Snap daarom ook niet waarom andere er (elke keer weer) over beginnen. Ja hij staat te koop. So what?
Als ik hier type ’ helemaal verliefd, gaat nooit meer weg’ en over 2 maanden weer een brulverhaal dat ik er niet aan kan wennen en hem dan te koop zet hoor je er niemand over :*-) mensen willen graag een verhaal horen wat voor hun klopt en anders snappen of begrijpen ze het niet met als gevolg > kift en afgeven op een ander.

Iemand roept hier over handelaar?
Ik ken die persoon niet. Hij mij ook niet en heeft geen idee waarover ie praat. Ik hoef er niet van te leven en het is puur hobby.

Echter, die kleindenkendheid eromheen zorgt er wel voor dat ik voortaan wel 2x nadenk voordat ik hier wat neer pen.

Kreeg vanavond een mailtje:

[quote] heb je verhaal op HF gelezen over je mooie aankoop, ik wist niet dat je een handelaar was, is recent een stukje op HF over geschreven jij onderschrijft
dat volledig.
Doe mij en ander HF lezers een plezier en laat die flutverhalen voortaan achterwege.
[/quote]

Rare vent…
Geen idee wie het is. Maar waar bemoeid zo’n vent zich mee. Ik bied hier niks aan. Heb het er niet over en dan gaan mensen mij mailen met dit soort onzin.

Dus beste HF leden. Alle respect voor jullie mening. Maar ik bepaal natuurlijk helemaal zelf wat ik doe en hoe ik het doe. Ik post hier enkel een oprecht enthousiast verhaal. Zodra dat niet gewaardeerd wordt, dan niet meer :slight_smile:

Wel een beetje jammer… Zelf kan ik altijd genieten van soortgelijke verhalen. En een beetje hobbymatig handelen is niks mis mee. Er zitten hier alleen wel overmatig veel ā€˜boe-roepers’…

4 likes

Helemaal mee eens, ik koop en verkoop ook wel eens wat klokjes, puur hobbymatig.
En laten we eerlijk zijn, vragen staat vrij? En op marktplaats vraag 1000 krijg een bod van 600 en hij gaat weg voor 800 (bij wijze van…) de vraagprijs op marktplaats gaat iets zelden voor weg…

Het is all part of the game in mijn ogen, een beetje kopen en verkopen en leuke klokjes in je verzameling gehad hebben. Uiteindelijk kom je vanzelf die klok tegen die echt nooit meer weg gaat.

OT: Erg gave rolex zo. Ik vond het eerst helemaal niks dat bi-color, maar ik heb zelf een citizen gehad in exact dezelfde kleurencombinatie en stiekem had het wel wat om de pols. :slight_smile: Maarja die had ik toch weer weg gedaan…

En dan is er iemand die vindt dat mijn posts een hoge zuurgraad hebben :flushed:

@Helden Niets van aantrekken! Kom maar door met de plaatjes.