NA: een witte land haai

Lekker sportief! Alleen de Seiko’s die ik tot nu toe allemaal heb gezien zijn best groot en dik.

1 like

Zoiets?

2 likes

:star_struck:
Zijn dat identical twins links en rechts? Je bent wel super fan, blijkbaar

1 like

Ja de linker is met littekens en de rechter is de (min of meer) maagdelijke helft van de tweeling :joy:

1 like

Da’s een mooie Seiko die je niet zo vaak ziet. Inderdaad één van de weinige vijf -“jes” met 200M WR.
Ik heb er zelf al een hele tijd eentje. Voor mij natuurlijk té groot, té zwaar en té massief, maar ik kon niet weerstaan aan de combinatie van de bijna geheel witte dial en de “zilveren” bezel.
Zelf heb ik de bracelet vervangen door een witte nato, hetgeen haar voor mij tot een veel draagbaarder sportief/casual zomerhorloge maakt.

Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge.
Ik heb de zwarte gehad en ik vond altijd dat het horloge super fijn droeg. Echt een horloge voor elke dag. Ik droeg hem altijd op een zwarte nato. Maakte hem echt een tool watch. Ik kon alleen nooit wennen aan de gepolijste crown guard voor de kompaskroon met de twee puntjes erin. Als dat er niet op had gezeten had ik m ook nog gehad!

1 like

Zou dat inderdaad bij de rariteiten zetten. Geen idee wat de bedoeling moet geweest zijn. Lijkt me wel harder op te vallen bij de zwarte, dan bij de witte :wink:

Zo na 3 jaar dit topic even afstoffen🫣, want Wimm5 heeft deze actie getriggerd. Niet die van @Wimm5 over kunnen nemen, maar wel van iemand anders (Sisinnio) op het forum. Mijn na, de Landshark, Atlas ,Yeti. net binnen, wel een heel gedoe 2 straten verderop bezorgd. [ paniek!!!]
Die eikel van een bezorger had zelfs met mijn naam getekend :slightly_frowning_face:.
De bewoner was gelukkig zo netjes om het pakketje even langs te brengen. Zo nu grote blij :smiley: en @Sisinnio nogmaals bedankt!

Misschien dat ik in de toekomst de wijzers nog laat aanpassen voor witte, eerst maar is lekker van genieten.

3 likes

Leuk!
De mijne heeft zonet ook een nieuwe HF eigenaar.
Veel plezier met deze Atlas :smiley:

1 like