NA een zoethoudertje en een zoektocht

Hallo allemaal,

Bij deze een verhaal over het laten gaan van een trouwe compagnon, de zoektocht naar wat nieuws en een zoethoudertje tot die tijd.

Een aantal weken terug heb ik mijn Seamaster verkocht nadat ik steeds meer het gevoel kreeg dat het tijd was voor iets nieuws om de pols. De Seamaster heeft 4 jaar trouwe dienst gehad maar soms loont het om goede dingen te laten gaan dacht ik dan maar.

Nou goed, financiële speelruimte, en de zoektocht naar iets nieuws begon waarbij al snel een tripje naar SC in Maastricht volgde. Daar stond de nieuwe Tudor Ranger in de etalage. Het was overigens mijn eerste keer bij SC binnen (voorheen een aantal bezoekjes aan Leon Martens) en ik moet zeggen dat het een erg prettig bezoek was. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk tewoord gestaan en mocht ik gaan zitten om de Tudor en andere modellen die mijn interesse hadden te passen (bb58 blue, Omega AT). Uiteindelijk bij navraag voor een vriend kreeg ik ook de exporer 2 polar nog even om de pols.

De ranger zat meteen als gegoten om mijn pols en gecombineerd met de specs en prijs was ik op zijn zachtst gezegd geïnteresseerd. Ik had echter al geen verwachtingen (na het lezen van wat topics hier) over het direct kunnen meenemen van het horloge en zo geschiedde het. De beste verkoopmeneer gaf echter direct aan dat hij het horloge voor mij kon bestellen en ik nummer 1 op de lijst zou zijn. Momenteel ben ik (na 5 weken) nog in afwachting van het telefoontje (het zou 4-6 weken duren).

Met de ranger in aantocht en nog wat verdere ruimte voor een blik in de glazen bol voor mogelijkheden in 2023, waarbij ik de Breitling b09 in het vizier heb

Ging ik ook op zoek naar een ‘zoethoudertje’ om ervoor te zorgen dat ik niet klakkeloos rond ga gooien met geld dat eigenlijk bedoelt is voor de volgende ‘grote’ aanwinst.

Enige youtube videos over aantrekkelijke en beursvriendelijke opties verder en zie hier, net op tijd voor de formule 1 in Spa aankomend weekend, een zoethoudertje met een vaderlands tintje (in kleur althans).

Bedankt voor het lezen! Einde.

45 likes

Deze is heel erg mooi.

Veel plezier met de Tudor (straks)!

2 likes

Gefeliciteerd met je tijdelijke NA. In spannende verwachting van je Ranger kun je hier wel mee voor de dag komen :+1:t2:

1 like

Goede keuze! Een door Max gezegende Tag Heuer Monaco was natuurlijk ook leuk geweest, maar jemig, wat kosten die dingen veel. Hoe dan ook, veel plezier met je Tudor, je Orient en tijdens de race.

1 like

Danku! Dat was inderdaad ook een mooie optie geweest maar daar had ik wat langer over na moeten denken haha :sweat_smile:

Ik ben niet zo van het bijgeloof, maar als deze oranje plaat Max een beetje bij kan staan prima!

Proficiat ,
de Breitling ligt in Roermond als ik mij niet vergis

1 like

Bij de outlet of waar bedoel je? SC heeft geen vestiging daar als ik me niet vergis.

1 like

Idd , de outlet , dacht dat ik daar gezien had , vorige donderdag , anders even bellen

1 like

Leuke Orient, hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je voor die ranger valt.

1 like

Thanks voor de tip!

Leuk verhaal en succes met wachten op de Tudor. Gelukkig heb je een mooie zoethouder tot die tijd in een heerlijk fris en zomers kleurtje.
Geniet er van

1 like

Die Ranger en die blauwe 58 zou een mooi duo vormen, denk ik😉

1 like

Leuk! Alvast gefeliciteerd, met de Ranger. De Breitling vind ik ook fraai en de Orient is natuurlijk ook geinig. Maar als Formule 1-/Max-fan moet je natuurlijk eigenlijk gaan voor een TAG Heuer Formula 1 of, indien het budget het toelaat, een Monaco. :sunglasses::racing_car:

1 like

Met die gedachte heb ik ook wel even rondgelopen ja :wink: maar voor nu ‘in gedachte’ overgestapt van blauw naar groen op het vizier!

1 like
1 like