Deze volg ik al een tijdje: een eenvoudig dressertje op zonne-energie en met saffier. Er ontbrak nog een zwarte wijzerplaat, dus die is nu onderweg. Mooi maatje met een diameter van 41mm en 7,6mm dun.
De Citizen Ecodrive Supertitanium solar BJ6520-82E (zwart). Is er ook in blauw en wit, dan is het modelnr idem met uitzondering van de letter op het eind.
Ziet er strak uit !
Heel netjes.
Gefeliciteerd met je NA!
Ziet er strak uit.
Tof ding. Deze is er ook zonder solar toch? Dacht dat ik die laatst voorbij zag komen. Echt gaaf.
Slank en strak
Durf ik niet te zeggen, ik wilde persé solar. En mijn vrouw zegt altijd: focus!
Mooi horloge!
Nice
Hij is er ook in wit en blauw. Als de zwarte bevalt, overweeg ik de witte ook wel. Die heeft wel iets bijzonders in de wijzerplaat, beetje melkachtig. En sinds Corona vind ik de datum helemaaaaaal niet meer zo interessant
Gefeliciteerd met je NA
Gaaf zeg, die is best wel cool. Heeft zoiets ook nog een beetje WR? (Hoef je er niet super voorzichtig mee te zijn?)
Geniet er van.
Dat mag geen naam hebben met 50m.
Voor mij niet zo belangrijk. Tot vorige week dook ik weleens in een afwasteiltje, maar nu een vaatwasser
En binnen. Leuk dressertje hoor. En allemaal titanium, je merkt niet eens dat 'ie om de pols ligt.
Helaas gebruikt Citizen ook weleens het pin-and-collar systeem in de bandjes.Zoals bij deze. Uiteraard ging er 1 zo’n #$@#&^% busje op de grond. En niet magnetisch, dus met magneet ging niet. Gelukkig met fel licht teruggevonden.
De witte versie en de blauwe versie zijn nog op voorraad voor € 159,95 wat volgens mij een hele mooie aanbieding is. Ik kon ze nergens goedkoper vinden.
We kunnen weer over straat: