Na de zwarte Tsunami UDT Bonefrog (#50/100) nu ook een Tsunami Classic Silver (#87/100). Deze heeft de triple grip GMT bezel (120 kliks) en een andere wijzerset. En drilled lugs…X(
Helaas geen originele stalen band (als je er eentje weet hou ik me aanbevolen) maar mesh en Oranje Marinemaster rubber. Het blijft toch wel een erg mooi, goed afgewerkt en comfortabel horloge.
Ik ben ook helemaal geen mesh liefhebber maar in dit geval en dit is volgens mij de eerste ben ik dat wel.
Deze Seiko heeft hele korte lugs en dan valt de meshband mooi tegen de kast zonder een spleetje over te laten en dan vindt ik het errug mooi staan moet ik zeggen.
Op oranje ook mooi maar het is een prachtig huwelijk deze Seiko met mesh.
Gefeliciteerd, mooie combo.
Het lijkt inderdaad op een Seiko 6309-7xxx maar is het niet. Deze kasten worden speciaal gemaakt voor Dagaz, zijn dikker, iets breder en drilled lugs. Of bedoel je de Marinemaster 300?
Die heb ik ook alleen is deze net wat beter afgewerkt, ook geen twijfel over wel of niet waterdicht en modernere materialen. Gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak
Heel mooi met rubber band. Mesh is niet mijn ding. Wat 'm voor mij helemaal af zou maken is één van de wijzers in oranje en een bezel insert met duikerindeling. Geniet van deze fraai klok! : )
Ik ben ook helemaal geen mesh liefhebber maar in
dit geval en dit is volgens mij de eerste ben ik
dat wel.
Deze Seiko heeft hele korte lugs en dan valt de
meshband mooi tegen de kast zonder een spleetje
over te laten en dan vindt ik het errug mooi staan
moet ik zeggen.