NA: Een zwartpunthaai zwemt de collectie binnen

Tof man! Leuk verhaal, cool horloge. Binnenkort toch een bakkie? M’n reis is een maand verschoven. :roll_eyes::upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Mooi horloge en je weet het wel te brengen hoor :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

1 like

Very nice!

1 like

Mooie inleiding en geniet ervan :+1:t3:

1 like

Een prachtige aanwinst ,gelukkig dat je die quick relese pennen niet voelt die steken wel heel erg uit op de foto’s .

1 like

Mooie aankoop hoor!
En in prachtige staat voor zover ik hier kan zien. Rode wijzerplaat is prachtig.
Gefeliciteerd!

1 like

:+1::ok_hand::sunglasses: en :partying_face:

1 like

Zeker, lekker informatief geschreven :+1: toffe aanwinst, giet er van :smiley:

1 like

Super mooi ding! Had het al eerder op het forum al geroepen, deze type bezel en bezel insert moet Zelos vaker gaan gebruiken! Veel draagplezier!

1 like

Gaaf. Erg gaaf :ok_hand:

1 like

Van harte met deze NA.

Nog even en die zomer is er wel hoor.
Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met je NA en wat een goed verhaal, leuk om te lezen.

Je maakt me toch wel een beetje jaloers

1 like

Bedankt en geniet van die mooie :shark:!

1 like

Mocht je toch nog een oogje hebben op de Mako V1 Batman, sla dan nu je slag :smiley: :

1 like

Heb zelf de Zelos Blacktip Frost (om de pols terwijl ik dit typ). De Crimson was mijn tweede keus geweest: maar de fully lumed dial van de Frost en de fully lumed witte bezel (sapphire!) won het. Temeer daar ik ook al een Swordfish 42mm Ti Frost heb (ze liggen altijd gebroederlijk mooi te gloeien in de watchbox) - naast m’n laatste aanwinst: de full Bronze 40m SF met Salmon dial en bronzen band!

Zelos is mijn favorite microbrand geworden!

2 likes

Dank jullie wel allemaal! Leuk om de reacties hier te lezen!

11 likes

Dank je wel! Ik zal er aan denken. De man van wie ik hem heb overgenomen wilde hem ook wel weer terug als ik hem zou willen verkopen :slight_smile:
Ik kan je het Uhrforum wel aanbevelen, daar komen ze wel regelmatig langs in goede staat.

1 like

Ja dat gaat net goed gelukkig, al zijn ze met omdoen best irritant aanwezig. Eenmaal om, is de band geweldig. Misschien ook wel leuk om een zwart/rode NATO er eens om te doen.

1 like

Mooie set Zelossen heb je! Die fully lumed witte bezel is wel erg speciaal. Zelos maakt gave horloges, al zijn de duikers al wel snel erg fors.