NA, eenvoudig

Dit goedkope, maar beslist niet goedkoop aandoende horloge kreeg ik vandaag binnen, 15 dagen nadat ik het besteld had op Aliexpress.

Sommige noemen zo’n horloge een hommage, maar je kunt het volgens beter gewoon een kloon noemen en nepperd mag van mij ook. Dat betekent overigens niet dat de kwaliteit van de kast of het uurwerk slecht is. En de band is zelfs erg goed.

Super leuk “doosje” trouwens.

Ben wel een beetje beducht voor de reacties… :joy:

Prettige avond verder.

43 likes

Nergens voor nodig toch? Veel plezier ermee :+1:

1 like

Leuk ding, toch?! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Niks mis mee hoor.
Een horloge “Pur Sang”.
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Jan van harte gefeliciteerd met je aanwinst :ok_hand:zoals @Plees al opmerkte nergens voor nodig om beducht te zijn ,niet te benauwd zijn hoor ….het is jouw presentatie van je eigenkeuze en het ziet er prima uit toch dus veel plezier ermee :+1:

3 likes

Leuk ding! Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge. Als jij het mooi vindt, is het goed. Punt uit. Ik heb er geen, maar ik begrijp dat San Martin een goed merk is.

2 likes

Gefeliciteerd met je Ranger Jan. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Leuk horloge hoor Jan, draag hem met plezier!

2 likes

Ik heb nog nooit een San Martin van dichtbij gezien maar ze schijnen zeer behoorlijke horloges te bouwen. Dat je hem in gezondheid mag verslijten!

2 likes

Leuke aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd Jan :partying_face:
Geniet er van!

1 like

Dit vind ik mooi gezegd :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd met je NA ! Mooi ding :sunglasses:

2 likes

Mooie NA! Gewoon dragen en plezier van hebben. Jouw keuze, jij kijkt er dagelijks naar.

2 likes

Leuk horloge. Er had best San Martin op de wijzerplaat mogen staan. Veel plezier ermee.

2 likes

Ja de wijzerplaat is nu wel erg steriel.
Gefeliciteerd met deze aanwinst.

2 likes

Bang for buck.
Als je ooit het origineel tegenkomt eens vergelijken.
En je de vraag stellen of het prijsverschil het kwaliteitsverschil rechtvaardigt.
Hoe dan ook, voor nu een mooi èn zorgeloos horloge!

1 like

De brushing is al beter dan op sommige Speedmasters die uit Bienne verscheept worden. Daar zitten me soms toch een missers bij…

Het is een leuk ding, maar ik vind de wijzerplaat te leeg zo. Benieuwd of-ie je na een tijdje nog steeds bevalt! :slightly_smiling_face:

2 likes

Geniet ervan!

1 like

Erg mooi horloge, zeker voor dat geld. Geniet er van, veel draagplezier.
En oh ja! dat doosje is ook super!

1 like