Afgelopen weekend ben ik voor mijn verjaardag door mijn vriendin meegenomen voor een mini-vakantie in Barcelona.
Na de nodige tijd in de wachtrij gestaan voor security bij Schiphol, zijn we direct naar Gassan gegaan. Helaas, geen modellen die me aanspraken.
Na een prima vlucht en het inchecken bij het hotel gingen we de stad in. “Toevallig” kwamen we uit op de grote winkelstraat waar o.a Rabat meerdere vestigingen. Een erg mooie zaak, waar we ondanks de zomerse outfit weg vriendelijk en correct te wordt zijn gestaan. Maar nog belangrijker de nieuwe Tudor Ranger gepast.
Wat een fantastisch horloge. Om mezelf toch in toom te houden, gaf ik aan dat ik er even over wou nadenken. Toen we terugliepen richting het hotel, keek mijn vriendin al aan en zei je gaat het horloge kopen hè . De volgende ochtend stonden we weer bij de winkel om dit horloge te kopen.
Een heerlijke horloge en met deze tropische temperaturen is de nieuwe sluiting fantastisch. Ook zijn mijn twijfels om een horloge te kopen in het buitenland weg. Gewelde service en top geholpen.
Ik was 1.5 week geleden in Barcelona en bij beide vestigingen een kijkje genomen. Erg aardig personeel en veel gepast. Ook de ranger ( 1 dag voor de intro)
Het noemen van Rabat in de OP en er vrij zeker van zijn dat ik eerder een factuur van Rabat gezien had op MP deed mij vermoeden dat het om het zelfde horloge ging.
Daarover heen de advertentie in het blauw waarbij ik zonder het te open de verkeerde conclusie trok