Na: Eerste aankoop in buitenland

Afgelopen weekend ben ik voor mijn verjaardag door mijn vriendin meegenomen voor een mini-vakantie in Barcelona.

Na de nodige tijd in de wachtrij gestaan voor security bij Schiphol, zijn we direct naar Gassan gegaan. Helaas, geen modellen die me aanspraken.

Na een prima vlucht en het inchecken bij het hotel gingen we de stad in. “Toevallig” kwamen we uit op de grote winkelstraat waar o.a Rabat meerdere vestigingen. Een erg mooie zaak, waar we ondanks de zomerse outfit weg vriendelijk en correct te wordt zijn gestaan. Maar nog belangrijker de nieuwe Tudor Ranger gepast.

Wat een fantastisch horloge. Om mezelf toch in toom te houden, gaf ik aan dat ik er even over wou nadenken. Toen we terugliepen richting het hotel, keek mijn vriendin al aan en zei je gaat het horloge kopen hè :sweat_smile:. De volgende ochtend stonden we weer bij de winkel om dit horloge te kopen.

Een heerlijke horloge en met deze tropische temperaturen is de nieuwe sluiting fantastisch. Ook zijn mijn twijfels om een horloge te kopen in het buitenland weg. Gewelde service en top geholpen.

Nog een plaatje naast mijn andere Tudor:

106 likes

Leuk om je positieve ervaring te lezen, lijkt mij ook een tof horloge! Leuk koppeltje ook naast de Bb58 :slight_smile: enjoy!

2 likes

Felicidades por ese lindo reloj

4 likes

Gefeliciteerd, mooie combinatie zo!

1 like

Mooie aanwinst! Geniet ervan :+1:

1 like

Leuk, zoiets kopen op vakantie. En hij is mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Wat een prachtige vakantie aanwinst :ok_hand:

1 like

Leuke set zo! Proficiat!

1 like

Tof man! Leuk horloge en een mooie herinnering rijker.

1 like

Fijne winkel hé!

Ik was 1.5 week geleden in Barcelona en bij beide vestigingen een kijkje genomen. Erg aardig personeel en veel gepast. Ook de ranger ( 1 dag voor de intro)

Veel plezier met jouw NA!

1 like

Ik vraag me alleen af waarom je hem te koop hebt gezet, bevalt het draag comfort toch niet, of is er een andere reden.

1 like

Mooie aankoop! Weer een topper van Tudor. Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie Tudor. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi duo zo! Geniet ervan in goede gezondheid. :blush: :+1:

1 like

Is dat deze?

[Tudor Ranger - nieuwste model - 2022 (full set) ! Bieden

2 likes

Gefeliciteerd met deze top NA. Mooi Tudor duo! Geniet nog van je vakantie

1 like

In het blauw is die ook al te koop;

1 like

Het is van een ander HF lid

5 likes

Ah zo! Ik begreep de verwijzing verkeerd :laughing:

Het noemen van Rabat in de OP en er vrij zeker van zijn dat ik eerder een factuur van Rabat gezien had op MP deed mij vermoeden dat het om het zelfde horloge ging.

Daarover heen de advertentie in het blauw waarbij ik zonder het te open de verkeerde conclusie trok :see_no_evil:

Lo siento

1 like