NA: Eerste aanschaf via dit forum

En meteen een heel aantal youtube tutorials bekeken en idee opgepakt om zo een horlogemakersgereedschapssetje aan te schaffen.
:+1:t3::blush:

Super leuk zo een ervaring. En geniet ervan.

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Leuk verhaal. Geniet ervan!

1 like

Geniet ze, fijn voor je dat ie mooi is en past!!!

1 like

Hij hoeft niet gelijk te zijn hoor. Als de gesp naast mooi midden onder je pols zit!

1 like

Hij is leuk! Compressor style kast is sowieso iets gaafs. (Heb een Phoibos in deze stijl). Geniet ervan, maar dat lukt wel.

1 like

Ja, @Bjr1983, deze zag ik ook voorbijkomen, nadat ik de Spinnaker besteld had.
Ik weer niet of het bij Phoibos ook zo is, maar bij die van mij draait de bezel best wel licht (lees gemakkelijk), en ook twee kanten op, waardoor het voor gebruik van zuurstof tanks niet echt veilig is lijkt mij. Maar wie koopt de diver nou om mee te duiken hé :rofl:
Estethisch nog steeds mooi en maakt mijn plezier er niet minder om :+1:t3::smile:

1 like

Is bij die van mij niet anders inderdaad. Maar de Phoibos is een GMT, dus is (denk ik) de binnenste bezel meer om een derde tijdzone mee te timen.

1 like

@Bjr1983, En als ik hem nog eens op 180 m. ga gebruiken, denk ik niet dat andere tijdzones mij zullen interessen op dat moment :wink: Maar had wel gezien dat die van jou tot 300m waterdicht is.:+1:t3::sunglasses:

1 like

Goed advies hiero :arrow_up:

Drama soms :see_no_evil: …maar gaat met vaker doen steeds beter!

Welkom hier en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

2 likes

Gefeliciteerd met je aankoop!

1 like