NA (Eerste duiker) Mini turtle SRPC39 + Poll

Dat absoluut! :innocent:
Dankjewel! Gaat zeker lukken! :wink:

1 like

Dat kun je wel zeggen. Voelt tot nu toe het meest solide van het stel! Behalve de kroon, wanneer je die uitdraait zit er een beetje bungelruimte op (bij gebrek aan betere vocabulaire :joy:) maar dit is normaal denk ik :sweat_smile:
Goeie tip! Ben benieuwd welke kleuren ie kan hebben :smirk:

Heb je nog een goeie aanrader voor NATO’s of zijn ze praktisch overal hetzelfde? :grimacing:

Dankje, ook tof! Heb zelf bewust voor de blauwe gekozen, zo is er nog plek voor de SKX 013 (beide in het zwart is te veel van het goeie denk ik)

Zijn ook erg tof maar strapcode is wel 1 van de duurdere zag ik :v:
Ik zou Jubilee doen, Oyster is mij te gewoontjes voor deze karakteristieke duiker :stuck_out_tongue_winking_eye:
Oei lastige dillemas hoor ik wel! Ben benieuwd wat het wordt.

Dankje Hans, gaat zeker lukken! :wink:

1 like

Nato’s heb je van € 3,00 en van € 80,00 of meer… hier in het blauwe gedeelte worden ze ook vaak aangeboden. Ik zou eerst daar maar eens rondneuzen. Veel,plezier met je Seiko :+1:

1 like

Hee,

Ik heb net de Geckota Solid 5 in hoogglans besteld :smile: Wel even met de curved end links (€2,75!), misschien passen ze en anders maar niet. Voor dat geld het proberen waard. Ik heb bewust niet de brushed versie gekozen om het geheel wat aparter te maken.

Aanbieding: van €53 voor €20 en gratis verzending :yum:

Gr. Hans

1 like

Aanstekelijk enthousiasme, altijd leuk om te lezen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :+1:

1 like

Veel draagpleziert toegewenst met deze!

Groetjes van de mijne :wink:

4 likes

Een echte zomerknaller! En in de winter kan ie ook :slight_smile:

1 like

Heel tof horloge!
Gefeliciteerd.
Ik heb gehoord dat deze door de kast heel fijn op de pols zit. Kun jij dat ook bevestigen?

2 likes

Goed idee, ik zal binnenkort eens kijken of ik daar iets kan vinden :+1:
Bedankt! :smile:

Ik heb m voorbij zien komen, lijkt me ook wel een goeie optie! En voor zo’n aanbieding al helemaal :smiley:
Goed idee van die endlinks, met een beetje geluk passen die.
Klinkt goed, dat steekt net wat meer af.

Goeie aankoop zeg! :grinning:

Je kunt van mij binnenkort een PB verwachten, ben benieuwd hoe ie bevalt en staat!

1 like

Bedankt! Leuk om te horen :wink:
Dankje, dat zal wel lukken!

Thanks! Dat zit er wel in!

Groetjes terug :smile:

(Toffe achtergrond heb je trouwens :v: )

2 likes

Helemaal eens! Hij komt ook zéker niet aan een winterslaap toe :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zo is dat!
Dankje!
Ja klopt absoluut. Het hangt er wel wat vanaf op wat voor band je m draagt, ik krijg het idee dat het horloge zelf door de (nogal zware) orginele stalen band minder lekker draagt en ook zelf zwaarder aanvoelt.
Op de siliconen band draagt ie heerlijk!

1 like