Afgelopen zondag voor de eerste keer op de Rikketik geweest. En na alle negative verhalen over spruitjes lucht, oude troep, te dure prijzen en ongure types moet ik zeggen dat hier maar weinig van waar is. Met de verwachting dat ik niks zou kopen en ik waarschijnlijk zo weg zou zijn als de verhalen kloppen toch maar een poging gewaagt. En ik moet zeggen dat het een geslaagde poging was! Zelf deze mooie King Seiko kunnen kopen en ook nog is geslaagd voor een cadeau voor mijn vader. Al met al gewoon een top dag!
Ziet er goed uit Veel daagplezier
Heel mooi ! Gefeliciteerd
Mooie aanwinst!
Daar sluit ik mij bij aan. Gaaf dat je geslaagd bent, prachtige KS!
Ik had je wel even een handje willen schudden, volgens mij kwamen we vrijwel tegelijk op Hf, dus ik ben oprecht benieuwd naar jouw ervaringen in die eerste maanden. Dat komt vast een volgende keer.
Gefeli met de ontmaagding, leuk horloge.
Mooi. Veel draagplezier.
Mooi geniet ervan!
Prachtig horloge, veel plezier ermee!
Heel mooi. Veel plezier ermee.
Mooie aanwinst! Van harte gefeliciteerd!
Leuk om weer eens positieve geluiden over de Rikketik te horen! Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar in de oude tijd (ook toen ze nog in de Veemarkthallen zaten) kwam ik er regelmatig en heb ik daar ook weleens een standje gehad. Altijd heel erg naar mijn zin gehad.
Mooie vondst.
Bedankt allemaal!
Ja ben er ontzettend blij mee! De volgende keer spreken we iets af.
Heel mooi!
(en: ongure types zie ik daar nooit, er is geen spruitjeslucht, er komen steeds meer jongeren, de koffie is best te doen en meestal vind je wel iets!)
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze robuuste en ook mooie Rikketik aanwinst!!
Ik wens je er veel plezier mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd, met deze idd
En wat betreft de
over de
het is voor sommige mensen een hobby om deze iedere keer maar weer af te kraken, met ook nog eens iedere keer exact dezelfde termen. Kennelijk hebben ze daar erg veel plezier in. Maar ach, niks van aantrekken! Sowieso leuk om er (eens af en toe) rond te kijken!
Dankjewel allemaal!
Gefeliciteerd met deze mooie Seiko! Ik was er ook net als de vorige editie. Beide keren niks gekocht dus de volgende keer sla ik over. Wel altijd leuk om te kijken. Voor ieder wat wils, van Rolexen tot aan de grabbel schootbakken. Niet alles is even eerlijk volgens mij en er ligt sowieso ook veel namaak tussen. Maar voor het vinden van een mooi bandje, gereedschap of dus voor een mooie King Seiko een prima plek.