Mooie vondst.
Bedankt allemaal!
Ja ben er ontzettend blij mee! De volgende keer spreken we iets af.
Heel mooi!
(en: ongure types zie ik daar nooit, er is geen spruitjeslucht, er komen steeds meer jongeren, de koffie is best te doen en meestal vind je wel iets!)
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze robuuste en ook mooie Rikketik aanwinst!!
Ik wens je er veel plezier mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd, met deze idd
En wat betreft de
over de
het is voor sommige mensen een hobby om deze iedere keer maar weer af te kraken, met ook nog eens iedere keer exact dezelfde termen. Kennelijk hebben ze daar erg veel plezier in. Maar ach, niks van aantrekken! Sowieso leuk om er (eens af en toe) rond te kijken!
Dankjewel allemaal!
Gefeliciteerd met deze mooie Seiko! Ik was er ook net als de vorige editie. Beide keren niks gekocht dus de volgende keer sla ik over. Wel altijd leuk om te kijken. Voor ieder wat wils, van Rolexen tot aan de grabbel schootbakken. Niet alles is even eerlijk volgens mij en er ligt sowieso ook veel namaak tussen. Maar voor het vinden van een mooi bandje, gereedschap of dus voor een mooie King Seiko een prima plek.
Heel mooi veel plezier ermee.
Met alles eens…behalve de koffie, dat kan echt niet
Gefeliciteerd
Ziet er nog strak uit.
Veel draagplezier
Geweldige nieuwe aanwinst ↔
Pas wel op. Die vintage King en Grand Seiko horloges zijn erg verslavend
Dat komt omdat HF enorm divers is. Ondanks dat we allemaal figuren zijn met een horloge tik, zitten hier plebejers (waaronder ikzelf) maar ook oud geld en alles daartussenin.
Je hebt dus mensen die van oude meuk en authentieke marktjes houden, maar ook mensen die dat geduw aan tafels niet trekken.
Je hebt mensen die naar watches and wonders gaan en liever geen tijd spenderen om met geluk een handig bergeon tooltje uit een plastic curver onderdelenbak te spotten. Die bestellen gewoon een nieuwe tool, mocht horloge knutselen een vrijetijdsbesteding zijn.
Er zijn echter ook genoeg figuren op HF die een paar twijfelachtige kramen maar al te graag voor lief nemen, juist vanwege die jacht naar dat ene pareltje.
Gelukkig zijn er genoeg evenementen op deze aardkloot om alle horloge liefhebbende figuurtjes hier op HF tevreden te houden .
Enfin, je snapt mijn punt.
Als ik de volgende rikketik weer ga, kom ik even gedag zeggen!
Tof ding! Van harte!
Gefeliciteerd met deze mooie!!!
Van harte gefeliciteerd met deze toffe NA. Volgende Rikketik ben jij er dus weer bij?
Mooie KS, heel veel draagplezier
Wat een mooie King Seiko!
Ziet er goed uit, veel plezier met het dragen ervan.