NA Eerste Rolex

Flinke klapper!

Mooie aanwinst, hopelijk komt mijn Rolex er ooit :smiley:

Gefeliciteerd! Niet achterin een taxi laten liggen…

15 likes

Dit is klasse, man :+1:

Lekkere instapper…:joy:

Van harte gefeliciteerd!

DAT is een wel zeer mooie klok!

De aankoop van je eerste Rolex…dat vergeet je nooit meer!!!

Van harte gefeliciteerd en welcome to the ‘Rolex Club’ :+1: :slight_smile:

Proficiat en veel plezier ermee :+1:

Heerlijke patserklok!

Heel mooi !

Top! Leuk hoor.
En nu genieten.
Fijn weekend!
Gr.Wander

Band mag nog iets ingekort inderdaad. Tenzij je 'm prettig vindt zo. :slight_smile: Hij trok trouwens erg mooie lineaal-strepen op de Timegrapher! :thumbsup:

Gefeliciteerd, super :thumbsup:

Nice!

Een band te los dragen zorgt er ook voor dat je snel rek op de band krijgt. Hoewel de middenschakels niet meer hol zijn zoals vroeger zie je al vrij snel slijtage bij te los dragen. Ook regelmatig in de ultrasoon draagt bij aan het behoud van de band.

Dikke proficiat met de aankoop ! Ik vind het goud een beetje rapperachtig maar smaken verschillen…

Proficiat, mooie hoor!
Je eerste Rolex verkoop je niet hoor, of hoor je niet te verkopen in elk geval. En dat niet tegen beter weten in, want ik neem aan dat je voor deze heel bewust hebt gekozen. Het wordt hier op het HF bijna normaal gevonden om horloges te flipperen, maar hoe mooi is het om deze ooit aan je kinderen of wie dan ook door te geven. Helemaal onder de butsen, geschiedenis die je zelf hebt gemaakt.

Van Harte, mooie aanwinst, niet echt een tijdloos ontwerp/kleurstelling maar ik denk dat je er lang plezier van zult hebben!

Two tone is vet.

1 like

Haha, actueel