NA Eerste Rolex

Lekkere om de verzameling mee te beginnen. Proficiat met de aankoop, veel draagplezier!

Wat is er niet tijdloos aan qua kleurstelling?

Ik vergelijk het dan met bijvoorbeeld een sub die als icoon van Rolex door de jaren natuurlijk wel is veranderd maar in de basiskleurstelling dicht bij het origineel is gebleven. Een kleurstelling waarbij de kroon, zijkant van de bezel en middenschakels goud(kleurig) is komt bij mij niet tijdloos over maar dat is dan natuurlijk mijn eigen onbeduidende mening :wink:

Mooi! Geniet van je eerste Rolex, veel draagplezier toegewenst met dit icoon :+1:

Tijdloos heeft op zich niets met materiaalkeuze te maken, maar eerder met het design. Hoewel de eerst modellen van de sub en gmt van staal waren, kwamen er al snel modellen in edelmetaal of een mix daarvan. Uit de mode is als iets niet meer gedragen wordt doordat het ontwerp gedateerd is. Ik begrijp wat je bedoelt, iets met een beetje geelgoud of volledig geelgoud valt wat meer op en niet iedereen wil dat.

Dikke lex! Gaaf

Schitterend wat een prachthorloge…veel draagplezier !!!

Prachtig!!Proficiat

Helemaal mijn stijl! Gefeliciteerd #Genieten

heel mooi horloge veel draagplezier groetjes

Van harte met deze heerlijke klatser!!!
Geniet er van… :+1:

Ziet er nog super uit voor een horloge uit 2011! Van harte :beers:

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

… een horloge is een horloge.
Het is niet echt hetzelfde als je eerstgeborene… Laten we vooral niet overdrijven haha.

TS geniet van je aanwinst!

2 likes

mooie klok , gefeliciteerd

Mooie GMT! Heel veel plezier ervan gewenst!

Volledig mee eens!
Lijkt me sterk dat een Jankende en slopende poepfabriek kan tippen aan een mooi rustgevend klokje :rofl:

Top klok tijdloos, veel draagplezier ! Ik kocht mijn adept voor 8 tientjes op dit schone forum en wat een bekijks :grin: heerlijk een tikkeltje ordinair dat wel. Ik kon het weer niet laten, vergeef me, greets nitraM

1 like

Dikke knoeperd, zoals we ten zuiden van Eindhoven zeggen! Zoveel gouden accenten vind ik persoonlijk niet echt tasty, maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Gefeliciteerd met deze NA!