NA: eerste Seiko

Goedenavond allemaal,

Ik wilde al een tijdje een Seiko in mijn collectie hebben, het liefst een duiker. Na veel video’s gekeken te hebben en veel op internet te hebben rondgekeken was ik er nog steeds niet uit. Moest ik voor een turtle gaan, een samurai, solar of automatisch? Of toch gewoon een SKX, die iedereen hyped. Ik bedacht dat het het beste was om gewoon even te gaan passen bij de juwelier en zodra ik hem om de pols had wist ik het: De strakke lijnen, de korte lug-to-lug, het interessante, originele design, dit moet hem worden, mijn eerste Seiko!


Het is dus een samurai geworden, de SRPB51k1 of ‘Shadow Samurai’ zoals het horloge in een review op youtube genoemd werd. Ik ben uiteindelijk voor deze kleur gegaan omdat dat het horloge naar mijn mening wat draagbaarder maakt dan bijvoorbeeld de felblauwe save the ocean modellen.

Dit was een week geleden en hij heeft elke dag om de pols gehangen, tot nu toe +8 seconden in 7 dagen dus ook dik tevreden over de nauwkeurigheid. Voorlopig blijft deze wel om de pols vrees ik!

40 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Mooie dial zit er op! Leuk!

1 like

Geniet van je NA

1 like

Mooi hoor! Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd mooie duiker!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met deze pracht !
1 sec./dag is toch fantastisch !
Veel draagplezier.
My First Seiko ! :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst, genieten maar…:+1:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Veel plezier van deze mooie Samurai!:+1:

1 like

Heel erg mooi hoor

1 like

Tof ding! Veel plezier, ziet er inderdaad heel draagbaar uit!

1 like

Leuk man, veel plezier er mee.

1 like

Mooie aanwinst met knallende lume! De samurai modellen zijn altijd erg fraai.:+1:

1 like

Dit model heb ik ook een tijd gehad en veel van gehad :+1: enjoy!

1 like

:ok_hand:t4: toch één van de mooiste duikers, goede keus :tada:

1 like

Prima keuze, mooie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Mooi horloge

1 like