Uiteindelijk heb ik de Globemaster two-tone Sedna dan toch maar niet gekocht owv reeds vermelde redenen in mijn twijfel-topic.
In de plaats hiervan, heb ik deze gisteren besteld via Chrono24, en ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
De Ulysse Nardin Diver 42.
Ik had deze enkele jaren geleden al eens gepast in de UN boutique ergens op een buitenlands werktripje. Ik vond hem toen al prachtig.
Helaas hadden ze hem toen niet in stock op de mesh bracelet, enkel op leder.
Ook vond ik de nieuwprijs veel te duur. Afwerking is van hoge kwaliteit, maar uiteindelijk ligt er gewoon een Selita SW-300 in.
Deze is weliswaar zwaar aangepast waarbij verschillende onderdelen worden vervangen door UN silicium patented technology. Geen idee wat dit inhoudt, maar het zou de service- duur verlengen.
De Selita maakt onderhoud voor mij dan weer wat goedkoper
Nu heb ik er één uit 2019 kunnen kopen van een verzamelaar, bijna niet gedragen en deze keer met de originele mesh EN sailcloth EN lederband.
Dit wordt een strapmonster.
De Globemaster was ook top, maar deze kan ik echt gewoon overal dragen.
De UN zal me dan ook moeten zoet houden tot Watches & Wonders.
Dan weten we wat voor moois er dit jaar weer op ons afkomt.
Schitterend! Het gevoel bekroop mij bij je andere topic toch even dat je de two-tone Globemaster aan je collectie zou toevoegen. Had ook een dappere (en imo mooie) keuze geweest, maar ik snap goed dat je deze beslissing hebt genomen. Van harte!