NA: Eerste vrouw met een 126610LN op dit forum?

Hallo liefhebbers,

De eerste Rolex die ik ooit om mijn pols had, was de Submariner Date. Een aantal jaren terug was ik bij Schaap en Citroen samen met mijn man die daar zijn eerste Rolex ging kopen. In de vitrine voor ons lagen alleen maar kleine dames horloges van Rolex. Absoluut niet mijn smaak en past ook echt niet bij mij.

Zodoende vertelde de verkoper dat hij het zo stoer en sexy vond als een vrouw een Submariner om de pols draagt. Nou bleek dat hij er ook nog 1 had liggen. Of ik die even om mijn pols wilde doen om het te zien. Natuurlijk wilde ik dat dan wel eens zien!

Mijn man zat praktisch met open mond naast me en kon het gewoon niet geloven. Ik kreeg zo maar even een Submariner om mijn pols. Vervolgens zegt die verkoper dat het horloge ook nog beschikbaar is. Mijn man ging echter toch voor het horloge wat hij had kwam ophalen, met alle spijt nadien. En ook ik kocht het horloge niet…. Ik was er nog niet aan toe, begreep het ook niet, kende het merk niet, ga zo maar door.

Vandaag kreeg ik een tweede kans en heb ik het horloge natuurlijk niet laten gaan. Ja echt, vandaag heb ik een mooie Submariner Date mogen kopen en ik vind 'm Bad Ass!

Groetjes BABs

186 likes

Gefeliciteerd Babs. Stoer en mooi :star_struck:. Staat je goed

1 like

Gefeliciteerd. Hij staat je goed. Onzin dat vrouwen alleen die piepkleine horloges, liefst met diamantjes en natuurlijk roze, kunnen dragen.
Ik heb begrepen dat zo’n Rolex ook nog eens heel degelijk is, dus je kunt hem altijd dragen.

2 likes

Gefeliciteerd BABs!
Met recht een “Bad Ass” NA! :star_struck:

1 like

Precies!! :muscle:

2 likes

Van harte gefeliciteerd!

1 like

Stoer! Staat je goed Babs! :muscle:

1 like

Mooi! Mijn vrouw draagt een Omega Speedmaster. Ik hou ervan!

1 like

Stoerrr🙏🏻

1 like

Proficiat zeg met deze aanwinst :ok_hand: :ok_hand: Het maakt tegenwoordig niets meer uit toch …ik zie veel vrouwen nu “mannenhorloges “ dragen …. :+1:

1 like

Van het horloge of van je vrouw? :wink:

3 likes

Cool. Enjoy.

1 like

Vrouwen met een sub; altijd +1. Gefeliciteerd!

1 like

Als zijn vrouw geen HF-lid is weet ik het antwoord. :shushing_face:

1 like

De combi :wink:

Geen lid :joy:

2 likes

Gaaf hoor! Bij mijn vrouw zou het totaal niet staan maar zo te zien kan jij hem prima hebben.

1 like

Prima keuze! Veel plezier ermee!
Staat mooi bij veel vrouwen.

6 likes

NA: Eerste vrouw met een 126610LN op dit forum?

Nee dat was @JohnWick al beste Babs.
Hij heeft het ook wat sierlijker gemaakt en gecombineerd met een Cartier armband

Edit: hé Silvie ook al. Leuk hoor

10 likes

Is @JohnWick een vrouw đź«Ł?

Cool! Staat je goed!

1 like