Een verslag wat leest als een spannend jongensboek en een redelijk opmerkelijke ontknoping
Proficiat met dat mooie horloge!
Dank!
Ha, ik moest me inhouden. Afgelopen week alweer genoeg ambtelijk geneuzel moeten penselen.
We gaan nog een keer afspreken. IRL is het nog meer een plaatje.
Het hád zomaar gekund.
Ja die draagt ook echt super. Eén van de betere Seiko banden wat mij betreft.
Fijn dat ik er een klein aandeel in mag hebben.
Tsja… Ik merk al 27 jaar dat het oorspronkelijke PVE, vanaf de start al wat anders is.
In mijn enthousiasme ben ik the good, the bad and the ugly vergeten te benoemen.
The good? Eigenlijk alles wat ik heb genoemd, inclusief een hele subtiele sunburst.
The bad? Nou, euh, eigenlijk tot op heden niet.
The ugly? Het nadeel van de “gesplitste” sluiting. De veiligheidsclip losmaken resulteert wel per direct in veegjes op de “diver-extensie-schakel” (mooi scrabble woord), omdat de veilgheidsclip direct met rand het metaal op zakt.
En uiteraard allen dank voor de complimenten!
Wie niet hier… Gefeliciteerd met deze mooie NA!
Een van de leukere NA topics!
Enjoy!
Zo’n buur wil ik ook! leuk ding zo!
Hah, een ongeregeld buurtje hier.
Een goeie buur is beter dan een verre horlogemaker.
Maar schrijven op je pc en dan corrigeren op je telefoon… Die spellingscontrole word ik wel eens droevig van.
Dank je.
Mooi , gefeliciteerd
Ik vind hem stiekem toch wel mooi
Heerlijk om te lezen hoe een simpel eisenlijstje een strijd kan worden
Het verhaal was leuk om te lezen hoe je tot dit horloge bent gekomen. Blijf vooral lekker lang van stuk bij de volgende NA
De foto’s zijn erg mooi en ware eye candy. Nu staat Seiko niet echt bekend om hun pakkende foto’s/renderingen en deze nieuwe Marinemaster had mij nog niet kunnen bekoren. Na het zien van jouw foto’s heeft het toch wel een zaadje gepland… fijn, dankjewel
Enfin, geniet van je mooi NA en draag hem met veel plezier!
Wat een goed verhaal! En nog betere foto’s. Mooie NA.
Veel draag plezier.
Heerlijk verhaal, fantastisch horloge, geweldige foto’s.
Slim om met een boodschappenlijstje op pad te gaan. Zonder kom ik ook altijd thuis met van alles en nog wat behalve met dat wat ik eigenlijk thuis had moeten brengen. De jacht was leuk en we houden er minstens 1 leuke avond aan over, verklaar ik mijzelf nader.
Kortom, een weloverwogen, verlichte keuze en te dragen bij nacht en ontij. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Prachtige duiker, met een leuke datum weergave. Veel draagplezier
Was het nou echt zo moeiljk om gewoon een Seiko te kopen als duikertje? Dat is toch logisch.
Geniet ervan, het is een mooie aanwinst!
Gefeliciteerd!
Dit is een bijzonder mooie Seiko.
Prima formaat ook. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Goed verhaal en Van Harte
Er is dus nog hoop voor Seiko qua dikte en sluitingen… als ze die van jouw nu doorvoeren in de hele collectie krijgen ze er een hoop blije fans bij !
Gefeliciteerd met je NA. Prachtig horloge
Leuk verhaal Jaco.
Dit model zei me weinig omdat ik het nooit in detail bekeken heb toen het passeerde en ik de prijs zag.
Dankzij de mooie foto’s en beschrijving toch wel een heel ander zicht op dit model gekregen.
Geniet van de NA, veel draagplezier toegewenst.
Prachtig Jaco,
Mooie reis en een mooi verhaal.
Is de rust nu gevonden en ben je genezen verklaard?
Graag gedaan.
Inderdaad en dat gebeurt ook niet heel vaak, moet ik zeggen.
Zeg nooit, nooit Bram. Maar qua zoektocht volgens mijn lijstje, zeker!
Verder dank allen voor de leuke reacties!
Gaaf man. Lekkere duikers, dat kunnen ze wel bij Seiko. Geniet ervan!