Leuk verhaal en prachtige klok. Proficiat!
Mooi hoor! Geniet ervan
Mooie nieuwe aanwinst veel draagplezier.
Gefeliciteerd !
Apart mooi horloge.
Heel veel draagplezier!
Wat een enorm goede keuze!
Tja, ik ben namelijk ook erg dol op Longines. Sterker nog, in Augustus koop ik weer een Longines.
Je vader heeft met Omega een ijzersterk horloge. Omega, daar hoef ik niet lang over uit te dijen, das heel erg goed.
Ik heb twee lievelings horloge merken, Longines en Omega. De power of Nick Hayek. Swatch group forever.
Goede smaak heb je! Vindt het idd ook eig mijn favoriete merken. Wat word je volgende?
Heel mooi horloge, ik zit nu in de fase âikwilvanelkmerkeniniedergevaleentjegehadhebbenâ En Longines heb ik nog niet, deze komt wel heel hoog binnen op het lijstje!
Geniet ervan!
Hahaha nou als alles een keer wil proberen hoort longines daar zeker bij! Bijna alle heritage modellen zijn prachtig.
Conquest V.H.P. gmt.
Toen ik het filmpje zag op Longines.com was ik gelijk verkocht.
Hierna is nog open. Ik vind een Bulgari Octo fraai. Dan zie ik een Ulysse Nardin dual time of een marine ook wel zitten.
Een Omega Aqua terra en Globemaster anual calendar zijn ook een optie.
Of ik doe gek, en ga voor een Cartier Santos, of een of andere skeletonized watch.
Corum Admiralâs cup is fraai, maar dat moet je smaak zijn.
Als student zit je wel gelijk op het goede horloge pad.
Als ik je een tip mag geven. Leg geld opzij voor een Omega die je bevalt.
Van Omega ga je geen spijt krijgen. Ga ervoor naar een AD, dan is ook het papierwerk en pasjes 100% in orde. Als het een ouder model is, een AD geeft dat vaak aan.
Je kan grijs gaan, maar neem dan een horloge kenner mee. Zorg dat de grijze handelaar een goede naam heeft, anders altijd voor een AD kiezen.
Als student kan een Omega een stap te ver zijn, niet getreurd Longines, Tissot zijn er ook.
Reken voor een Omega ongeveer vanaf âŹ3200,â. En een tweedehands Seamaster is ook niet mis.
En, laat je niet gek maken.
Snap dat de VHP trekt! Prachtige wijzerplaat en gewoon een gave uitstraling. Ulysse nardin vind ik zelf ook prachtig. Zeker de laaste jaren erg goed bezig, met vernieuwde iets rustiger designs. Zou erg gaaf zijn om dat merk hier meer te zien. Haga een goede tip. Ik ga eerst een tijd genieten van deze longines, maar denk dat ik idd snel een spaarpotje open voor een omega. De droomvervolgstap voor over een paar jaar.
Waarom Omega?
Ik leg uit waarom een Omega je geld waard is.
- Kwaliteit. Kijkend naar mijn seamaster, het zit goed inelkaar.
Accuraat, goede materialen, zit comfort. - Het ideale horloge als je er maar 1 wil, voor altijd.
- Onderhoudsvriendelijk.
- Waardevast.
- Vaak een fraaie horlogedoos bij.
- Veel modellen bestand tegen hoge magnetische velden.
- Goede service Swatch group.
- Familielid Speedmaster als eerste gedragen op de maan.
- Uiteraard wil James Bond niets anders dan een Omega dragen.
- Je vader heeft gelijk.
Geheel mee eens. Nu alleen nog effe het potje weer vullen,maar ach das ook weer het leuk aan de hele hobby.
Je hebt een prachtige Longines.
Dus je kan even vooruit.
Horloges zijn voor mij verslavende dingen.
Ik lees ook alles erover. Een leuke en boeiende website en app, Hodinkee.
Is in het engels.
Hier begint het helemaal, en je zal versteld staan wat er nog te ontdekken valt.
De legend diver is er ook in 36mm
Ik vind deze nog wel kunnen, al is het voor mij maar nét. Smaken verschillen gewoon.
Ja het is een prachtige hobby waar ik elke dag van geniet!
Ook voor als het budget niet veel is, zijn er horloges waar je van verbaast zal zijn hoe mooi gemaakt.
Traser, Tissot, Hamilton, Swatch, Seiko, Victorinox, Oris.
Bij mij steken de bandaanzetten net uit ten opzichte van de pols. De 36mm versie heb ik gezien, maar die is weer net te klein. Bovendien vallen de proporties minder mooi uit, vind ik. Het heeft niet dezelfde uitstraling als de 42mm versie.
En nu wat zwaarder werk.
AP, Patek Philippe, Richard Mille, Vacheron Constantin, F.P. Journe, Habring, H Moser & Cie, Jaquet Droz, Piaget.
De ultieme grail van mij, Roger Dubuis Excalibur di diabolus in machina.
Poh ja daar kan ik alleen maar van dromen om een horloge van die merken uberhaupt in het echt te zien. Zo.n Dubuis is natuurlijk al helemaal een sterk staaltje Swiss powerplay,maar zou voor mij zelf net iets te heftig zijn. Gelukkig hoef ik de keuze niet te maken want betalen zou ik het toch nooit kunnen haha
Wie wel?
Kijk, het is de top.
Voor ons is er Rolex en Tudor.