NA: eindelijk een Cellini

Het is zondag, het regent, ideaal moment om even te schrijven over de meest recente aanwinst.

De aanwinst dateert inmiddels alweer van een week geleden, daaruit kan ik ook opmaken dat deze aanwinst wel langer dan een week blijft :rofl:

Mijn vader kocht in de corona tijd een Rolex cellini, het model Danaos om precies te zijn. Ik was tot op dat moment nog niet op de hoogte dat rolex het model cellini voert.

Maar vanaf het eerste moment was ik verliefd op het model, echter was dit de grote uitvoering van 39mm. Ik heb het afgelopen jaar het aanbod van de Danaos wat in de gaten gehouden, voor mij persoonlijk zou het gaan om de maatvoering van 34mm.

Daarbij is mijn moeder vorig jaar ook in het bezit gekomen van een Cellini danaos, voor haar in de 31mm uitvoering.

Kortom, ik kon haast niet achterblijven haha…
Nu zag ik een week geleden een Rolex Cellini Danaos op het forum voorbij komen, prachtige uitvoering en een complete set, mijns inziens best uniek. Eigenlijk in de opwelling direct een bericht gestuurd en dezelfde avond al overeengekomen met de verkoper. De volgende dag de deal gedaan.

Nu zijn we compleet, de Cellini danaos in alle maten binnen de familie :innocent:

Hieronder plaatjes van mijn exemplaar


131 likes

Staat je goed, prachtig horloge. :star_struck: Svp een foto van alle drie samen?

2 likes

Zal eens kijken of dat lukt :blush:

1 like

Gaaf man! Gefeliciteerd :partying_face:
Mooi zo’n familiestuk :wink:

1 like

Familie foto incoming :crazy_face:

1 like

Thanks, heel blij met dit pareltje :slight_smile:

1 like

Thanks Jan, ben zelf ook erg content met deze aanwinst :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Een week eerder was ik bij hetzelfde forumlid om een Omega te kopen voor m’n beste maat. De verkoper liet mij dit horloge ook zien, als ik het budget had liggen had ik 'm gekocht. Prachtig elegant horloge in volgoud maar toch onder de radar. Het verhaal over je ouders met hetzelfde model is heel gaaf! Het is je dan ook van harte gegund.

15 likes

Prachtig!

1 like

Wat een grappig toeval, ben blij dat ik hem heb kunnen overnemen. Thanks ga er enorm van genieten :innocent:

2 likes

Thanks pdr :slight_smile:

2 likes

Mijn beste,

Prachtig hoor!!
Een lust voor het oog. :eye:
Gefeliciteerd dan ook met deze memorabele schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Thanks Coenraad :innocent: helemaal mee eens

1 like

Familie foto :rofl::rofl::rofl:

50 likes

Heerlijk horloge vind ik het. Zoals hier boven al gezegd. Een gouden rolex, en niemand herkent het als dusdanig. En nog een mooi horloge ook. :ok_hand:
Welke bandaanzet heeft deze versie eigenlijk?

2 likes

Prachtig trio Cellini :ok_hand: Opmerkelijk en bijzonder vind ik . proficiat met je nieuwe aanwinst ! :+1:

1 like

:+1:wow, wow, wow. Drie toppers op een rijtje.

1 like

Klopt, hij is voor een volledig goud horloge niet opvallend. Tevens het redelijk onbekende model.

Volgens mij is de bandaanzet 19mm, durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

1 like

Prachtige aanwinst! Super gaaf zou het drietal.

2 likes

Thanks Harry, enorm blij mee :slight_smile: