NA eindelijk een Flieger in de collectie

Na erg lang twijfelen en zoeken heb ik eindelijk een Flieger weten te bemachtigen… Heb getwijfeld over de bekende IWC varianten, een Breitling Navitimer en zelfs Laco is voorbijgekomen. Toen ik 2 maand terug bij SC Groningen was viel Mn oog op een Zenith Flieger die ik niet kende, het ging om een Type 20 GMT 48mm en ik wist toen zeker dat moest hem worden…

Van het weekend wat onderhandeld met een Duitse handelaar en vanochtend die kant opgereden,

Zal jullie niet langer laten wachten, zie hier mijn nieuwe aankoop:

50 likes

Heel gaaf! Geniet ervan! :slight_smile:

1 like

Wat een klatser! Gaaf, zie je amper. Wellicht komt het door de maat… :sweat_smile: veel draagplezier!

1 like

Die is zeer fraai zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Fantastisch, veel plezier ermee!

1 like

Prachtig
Heb echter zelf een UT Roman
Als je weet hoe klein het uurwrk is in deze 48mm dan voelt het anders
Heb de 40mm variant heel hoog op het verlanglijstje staan
Blijft een prachtige GMT
Geniet er van

2 likes

Prachtige aanwinst, veel draagplezier :+1:

1 like

Zeker mooi !!! Wel een kneiter…

1 like

Wat een kanon !
Die kroon mag er ook wezen !
Nog niet eerder gezien deze , proficiat :+1:

1 like

Heel mooi… echte gave flieger… draag hem met trots.

1 like

Zo zeg wat een brok staal :astonished: En die kroon kun je met handschoenen aan wel bedienen. Maar zo te zien heb jij de polsen er wel voor. :grin:
Veel plezier met deze kloeke aanwinst!

1 like

Sodeju. Dat is een dikke klatser! Ziet er top uit zeg. En wel groot, maar lijkt net te kunnen om jouw pols. Geniet er van!

1 like

Hele gave aanwinst Adriaan😎

1 like

Die is gaaf!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Veel draagplezier!..

1 like

Waanzinnig mooi :heart_eyes:

1 like

Een GMT is altijd +1, mooi kistje ook👍

1 like

Zo dan! Ik vind de kroon alleen al een beste klatser! Wat is de diameter van die kroon eigenlijk op z’n grootst gemeten :joy:? Pffff… Maar inderdaad, het lijkt of jouw pols 'm kan hebben dus veel draagplezier!

1 like

Zo zo die is wel erg fraai! En leuk gemaakt zo met die pusher om de gmt wijzer te bedienen. Top keuze!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit. Prachtige kroon!!
Ik wens je dan ook een sportieve tijd met deze graag geziene Hoog-Flieger. :airplane:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze machtige joekel. Plezier ermee!

1 like