Na vele jaren heb ik de knoop doorgehakt en een Speedmaster gekocht.
Zo’n 20 jaar geleden was ik wat actiever met de horlogehobby en heb ik o.a. een Breitling Colt GMT, een Breitling Superocean, een Fortis B-42, een Longines uit de Master Collection, een Tissot T-Touch en ongeveer 10 verschillende Christopher Wards (dat was toen nog een nieuw merk) gehad.
Jarenlang heb ik het alleen met mijn Omega Seamaster 300m en een T-Touch 2 gedaan, maar de laatste tijd begon het toch weer te kriebelen.
Een poosje nagedacht over wat voor Speedmaster het moest worden, en het is het ‘oude’ model geworden.
Ook sprak een hesalite mij toch meer aan dan een saffier omdat dat het model is waar ik al jaren naar keek.
Ik weet nog dat ik voor de etalage stond en dat model er voor zo’n €2400,- lag ( had ik maar…).
Gelukkig kon ik het vorige model nog nieuw krijgen en toen ik de listprijs vergeleek met wat er gebruikt voor wordt gevraagd was de keuze niet zo moeilijk en heb ik een nieuwe aangeschaft.
Gefeliciteerd, mooie aankoop! Veel draagplezier!
Gaaf! Geniet er van
Times change maar waarschijnlijk is je salaris ook mee gestegen…
Gefeliciteerd, tijdloos model!
Sjiek😎
Gaaf hoor! Veel draagplezier ervan.
Proficiat. Geniet van je Speedy.
Gefeliciteerd, veel draagplezier toegewenst!
Gefeliciteerd. Altijd goed een speedmaster
Gefeliciteerd, heerlijk horloge!! Nu kan het bandjes swappen beginnen😍
Edit: dit horloge staat namelijk bijna alles!
Super gaaf
Veel draagplezier van het horloge!
Gefeliciteerd !
Wat een mooi horloge is dit toch ook!
Geniet ervan!
Mooi! Gefeliciteerd!
Een hele goede en weloverwogen keuze😀! Als Omega liefhebber vind ik de Professional natuurlijk erg mooi, vooral in de authentieke uitvoering zoals jij nu hebt aangeschaft.
Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Drie jaar geleden heb ik m’n Seamaster 300 aangeschaft i.pl.v. een Speedmaster Professional, ik viel toen voor de prachtige blauwe dial van de SMPc.
Heel mooi
Heel gaaf, Speedmaster is echt nice en staat je goed! Gefeliciteerd
Blijft wat mij betreft de gaafste chronograaf! Gefeliciteerd geniet ervan.
Schitterend, veel plezier ermee!
Heel erg mooi!