NA: Eindelijk een Vratislavia Conceptum

Ik denk dat je de clou even mist. :speak_no_evil:

Fraai horloge veel plezier ervan.

Jammer he geen duur horloge, de schurk. :triumph:

1 like

Jezelf niet te kort doen; prima foto dit! Op zijn hoogst een stukje hand en arm “er af” snijden… O te wel beetje inzoomen :sunglasses:

Leuk horloge! Geniet er van.

1 like

Gaaf ding zeg. Hoop niet dat ik je beledig want het merk zegt mij niets. Lijkt een betere versie van Geckota.

Ik moest denken aan een Tudor heritage chrono blue :sunglasses:

1 like

Het merk is een microbrand uit Polen. Hij maakt mooie horloges, vaak geïnspireerd op klassiekers.
Van deze ‘heritage chrono’ zijn ondertussen al een aantal versies uitgebracht. Vooral de eerste versies waren populair. De laatse paar versies vond ik zelf wat minder geslaagd (of ik was net te laat :smirk:). Tot deze dus.

De Geckota horloges vind ik persoonlijk zielloos. Komt op mij over als een puur voor de business opgezet merk door Watchgecko. Dat heb ik met deze VC dus totaal niet. Maar wellicht zit ik niet voldoende in de achtergrond van het Geckota merk…

Dat is niet veel. Het is niet de diameter (die is 42mm) van het horloge, maar van boven naar beneden… Dat is zeer draagbaar!

Ps. Mocht er iemand nog interesse hebben in een Vratislavia Conceptum Pan Afrika hoor ik het graag. Heb hem in zeer goede staat, draag hem, helaas, veel te weinig…

2 likes

Klinkt goed hoor. Zit zelf ook niet in het merk Geckota, kwam eens voorbij. Vond dit al een stuk origineler.

1 like

Ziet er ook goed uit :sunglasses:

Dat weet ik, maar ik vind het wel prettig als horloges niet te breed op de pols liggen. Ik ga eens kijken of die ergens te passen is, die chrono vind ik echt cool.

Dat begrijp ik, maar dit is van band tot band. Dat is zelfs vrij klein…

1 like

Leuk horloge hoor.

1 like

Weet ik, dat moet helemaal goed komen. Bedankt voor het meedenken.

1 like

“NA: een merk waar ik nog nooit van gehoord heb” nou, daar moet ik op klikken natuurlijk, en dan deze foto’s te zien krijgen :sunglasses:

Gefeliciteerd, wat een ontzettend gaaf horloge!

1 like

Dank je wel! Ben er zeker blij mee :grinning:.
En mooi om te lezen dat door dit topic verschillende forumleden in aanraking komen met een voor hen nog onbekend (micro) merk. Daar is dit forum ook voor :+1:

1 like

Als je je ogen een beetje dichtknijpt lijkt ie ook op 1 van mijn lievelingshorloge, de Poljot Ocean.

3 likes

Hij is leuk! gefeliciteerd!

1 like

Ben wel eens in Wroclaw geweest. Zelfs bij het gebouw waar ze gevestigd zijn volgens mij,maar is me toch totaal ontgaan.

Leuke horloges zo te zien. Gefeliciteerd

1 like

5 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst.

Veel draagplezier!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Hier mag hij, mede door iets anders dat ik op het oog heb gaan…


2 likes