NA: Eindelijk een Vratislavia Conceptum

Na lang, heul lang, wachten, zoeken, misgrijpen, mindere versies laten liggen en geduld hebben, kon ik afgelopen week dan toch eindelijk mijn slag slaan en een uitvoering van een horloge bemachtigen die al erg lang op mijn verlanglijstje stond. En na twee jaar (of is het één jaar :thinking:) totaalonthouding qua horloge aankopen vond ik het ook wel weer eens tijd voor een nieuwe aanwinst.

Vandaag bleek er wat moois in de brievenbus te zitten :smile:

Het horloge is verbazingwekkend netjes afgewerkt. Nu lekker van genieten en nader bestuderen. En alvast bedenken welke banden hier nu het best bij passen :sunglasses:

61 likes

Hahaha ik dacht al. Met de post.

11 likes

Mwa, met de bezorger. Maar die vond het een goed idee om ‘m in mijn Amerikaanse brievenbus achter te laten terwijl er niemand thuis was :roll_eyes:

3 likes

Nouja, hij kwam in ieder geval overseas.

Geniet van je nieuwe aanwinst.

13 likes

Gefeliciteerd !
Hij is prachtig !

1 like

Hahaha ik was gefopt. deze vind ik leuker dan een ander soort VC😎

2 likes

Deze VC mag wel met de post :stuck_out_tongue: leuk. Ook een leuke aanwinst trouwens

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Mooi!

Ik heb een groene gehad, weet al niet meer waarom ik die verkocht heb, maar zijn mooie horloges.

Gr. Marc

2 likes

Clickbait!!! Maar geniet ervan

2 likes

Dat is een flinke unit! Minstens even goed als die andere VC en de prijs valt ook een stuk beter in mijn budget. Die gaat op mijn lijstje :slight_smile:
Wat is jouw polsmaat, ter vergelijking?

1 like

De foto’s vertekenen behoorlijk realiseer ik me nu. Horloge lijkt op de foto groter dan in het echt. Maar mijn polsmaat is ruim 19cm.

Clickbait…

Leuk horloge :clap: voor jou en een nieuw merk voor mij !

1 like

Flinke stammen van polsen zeg. Ik zag net op de website dat ze lug to lug 46 mm zijn dus dat leek me wel groot. Mijn polsen zijn 18 cm en als ie kleiner uitvalt dan kan dat makkelijk :slight_smile:

Echt klein is ie ook niet, maar voor mijn polsen zou ik ‘m niet kleiner willen.

Hier nog een (slechte) foto van iets verder weg. Geeft een iets beter beeld van hoe het horloge op de pols zit:

3 likes

Dank! Dat moet wel kunnen :smiley:

1 like

Leuke aanwinst :ok_hand: geniet er van

1 like

Dat is een heel mooi horloge.

1 like

Overseas? Komt uit Polen dacht ik. Mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like