NA - Eindelijk, mijn grail is binnen!

Eindelijk, na jaren zoeken, wachten en teleurgesteld zijn is mijn grail eindelijk binnen!

Het is geen Rolex, of een ander Zwitsers klokje, maar een Seiko. Een Seiko zeg je? Ja een Seiko. Een simpel Seiko waar ik al jaren op zoek naar ben. Een simpel seiko horloge van nog niet eens een paar honderd Euro. Maar het feit dat het niet haalbaar was voor al die tijd, begon het voor mij een regelrechte obsessie te worden. Ik zou en moest het bemachtigen. Nou het is eindelijk zover.

Het is een Seiko 5Y23-8A69, maar ik had een aantal specifieke eisen, namelijk een two tone 5Y23-8A69 met een navy dial, een fluted bezel met een jubilee bandje, en uit mijn geboortejaar. Ik ben al jaren opzoek naar dit specifiek model.

Ik heb in een paar jaar tijd 3 modellen voorbij zien komen die aan mijn wensen voldeed, echter was 1 zo goed als verwoest, de tweede was al verkocht toen ik de verkoper berichtte en de derde verzond niet naar Nederland. Vorige maand zag ik er eindelijk weer 1. Horloge zag er goed uit voor zijn leeftijd, minieme gebruikssporen en voldeed aan al mijn eisen en wensen. Er was echter weer een probleem, de verkoper (of Ebay) deed geen verzendingen naar Nederland…

Gelukkig kwam een forumlid tot mijn redding. Hij gaf aan dat MyUS een oplossing kan zijn voor mijn probleem. En ja hoor, dat was inderdaad de oplossing voor mijn probleem! Direct MyUS geregeld, en via Ebay de aankoop gedaan. Het heeft even geduurd, maar het is eindelijk binnen!

Het is een heel vreemd gevoel. Ik heb horloges gehad die veel duurder zijn dan deze Seiko, maar bij geen 1 heb ik het gevoel dat ik nu heb. Een intens gevoel bij opluchting, tevredenheid, een gevoel van extase. Zo zie je maar weer, wat een horloge kost zegt ook niet veel.

179 likes

Nooit geweten dat Seiko een dergelijk model had, heel tof horloge. Enjoy.

1 like

Mooi horloge :ok_hand:t2:gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat :+1:

1 like

Gefeliciteerd, maar is dit je graal? Of het model waar hij op gebaseerd is?

2 likes

Thanks! Nee dit is het.

7 likes

Ik heb het lang geleden ooit ergens gezien en was op slag verliefd.
Ik vind het ook een heel tof model en ben er super blij mee.

1 like

Zeker een tof model.

1 like

leuk :slightly_smiling_face: nog nooit gezien

1 like

Nice!

1 like

Leuke NA, gefeliciteerd met deze toffe seiko en gaaf dat je hebt gevonden waar je jarenlang naar op zoek was.

1 like

Grail is grail. En dat hangt niet vast aan merk of prijs. Veel plezier ermee!

3 likes

Mooi hoor en lijkt sterk op mijn Citizen, afgezien van de weekdag complicatie.

7 likes

Nice, veel draagplezier man!

1 like

Mooie aanwinst !! Gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Ja inderdaad ja. Ik vind dat Seiko en citizen wel een paar modellen hebben (gehad) die op elkaar lijken. Jou citizen ziet er ook prachtig uit.

1 like

Wat een plaatje, veel plezier van je nieuwe aanwinst!

1 like

Te gek. Geniet ervan.

1 like