NA - Eindelijk, mijn grail is binnen!

GE-WEL-DIG dit. En inderdaad, het gaat om de waarde (die jij ziet). Je zal wel een week continu de track-and-trace in de gaten hebben gehouden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als ie dat had gewild had ie er wel eentje naast z’n bicolor Daytona gekocht, als ik het relaas goed begrijp.

@Kahan, leuk verhaal, mooie jacht, en altijd mooi die Seiko SQ logo’s. Ik zou zelf nog wel een Seiko “cock’n’balls” quartz willen, maar dat staat op een laag pitje. Veel plezier er mee!

3 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Ref:116508
Erger nog,volgoud :grin: (wel een hele mooie trouwens)

En dan zo blij zijn met een simpele Seiko SQ ?..jij mag blijven :grin:

3 likes

Voor de één van geen belang en voor de ander van onschatbare waarde , geluk hoeft niet altijd duur te zijn !

1 like

Dit zijn de verhalen! De speurtocht en het zoekwerk naar dat ene speciale horloge!!! Echt geweldig en wat een enthousiasme.
Heel veel plezier toegewenst met jou Seiko!

1 like

Nice man, Of het nu 10.000,00 kost of 100,00 als het gevoel er is, is het gevoel er! Ziet er ook nog eens heel aardig uit.

Zelf wachtend op mijn nieuwe Seiko 5

2 likes

Mooie weg er naar toe :sunglasses: Geniet er van :ok_hand:t3:

1 like

Wat een leuk verhaal om te lezen. Gelukkig gaat het niet altijd om geld in het leven. Dit is weer een bevestiging daarvan.:slightly_smiling_face:
Mooi horloge trouwens!

Heel veel plezier ermee gewenst! :ok_hand:

1 like

Soms zit geluk gewoon in iets kleinere dingen :slightly_smiling_face:. Leuk voor je, veel plezier ermee

1 like

De Daytona die ik heb is inderdaad zo een

Maar deze Daytona, of de andere Rolex horloges die ik heb gehad zijn nooit een grail watch geweest. Het klinkt misschien raar voor vele maar een grail horloge vertegenwoordigt voor mij een horloge waar ik lang op zoek naar ben, en niet 1 2 3 kan bemachtigen, ondanks de financiën. Ik zal persoonlijk ook geen horloge aanschaffen puur vanwege naam.

Een maand of twee geleden neigde ik wel naar een vintage Rolex of een Tudor Prince Date, omdat ze beide erop leken, maar zag er toch van af. Het zou net niet zijn. Hoe mooi beide horloges ook zijn, ze zijn niet zo mooi als mijn prachtige Seiko (zo dat voelt goed zeg, om ‘mijn’ te zeggen).

s-l300

s-l300 (1)

2 likes

Ja precies, en daarom voelt het ook zo goed.

1 like

Ja inderdaad, als je ze zo naast elkaar ziet is Seiko eigenlijk net de mooiste uitvoering in mijn ogen ook.

Veel rustiger ogende wijzerplaat van de Seiko

1 like

Ja, ik had wel even geknepen toen ik zag dat de douane het pakketje had :sweat_smile:

1 like

Gave NA. Ziet er ook puntgaaf uit :ok_hand:

1 like

Wat een ontzettend mooie NA! Gefeliciteerd!

1 like

Verhaal en horloge zijn beiden tof, maar ik krijg hoogtevrees van je foto’s.

Enjoy!

1 like

Supermooi horloge! Vele maanden te laat maar alsnog gefeliciteerd! :+1:

1 like