NA: Eindelijk post uit Oldenzaal

Het indrukwekkende horlogemerk uit Nederland, Grönefeld, heeft gekozen om een betaalbare lijn te maken. Een handopwinder voorzien van een enigszins aangepaste Sellita SW210. Niet onder de naam Grönefeld maar er is gekozen voor het submerk Grøne. Vanaf 19 november 3 uur ’s middags j.l. was de Grøne manueel one AKA ‘Sjef’s one’ te bestellen. Om 15:02 uur had ik een orderbevestiging in de mail en begon het wachten.
In een optimistische bui had ik hier al gepost dat ik met kerst de Grøne zou dragen. Dat feest ging niet door (kerst wel) en zat ik aan tafel met mijn oude trouwe Submariner. Ook geen straf.
De laatste weken zag ik vanuit diverse delen van de wereld al Grøne’s op Chrono24 verschijnen tegen bijzonder hoge prijzen. Leuker waren de foto’s op Instagram van trotse eigenaren die de Grøne gekocht hebben waar die voor bedoeld is: dragen!
Het kon nu toch niet lang meer duren. En inderdaad, gisteren was het zover: eindelijk post uit Oldenzaal. De foto’s:

163 likes

Gefeliciteerd met het mooie horloge :ok_hand: Veel draagplezier gewenst .

1 like

Mooi horloge , veel draagplezier!

1 like

Heel mooi, veel plezier ermee!

1 like

Lang gewacht, stil gezwegen, …
Maar het was het waard als ik de plaatjes zie. Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Leuk :smiley: Dikke feli :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst van eigen bodem, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Toffe aanwinst! :star_struck:
Veel draagplezier.

1 like

Erg mooie Grone! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge! :smiley:

1 like

Wow, daar is tie dan. Ik vind het een erg mooi horloge! :ok_hand: Veel draagplezier gewenst en gefeliciteerd.

Ik zie dat je voor de gelegenheid een trui in passende kleur hebt aangetrokken. Class!

4 likes

een uurwerk om duidelijk trots op te zijn :star_struck:
het wachten is beloond :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi👌 veel draagplezier!

1 like

Prachtig gefeliciteerd. Ziet er heel mooi uit veel plezier ermee. :+1:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! Wat een schitterende aanwinst!!
Gefeliciteerd dan ook met deze gezaghebbende tijdwaarnemer.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig :heart_eyes:. Twents vakmanschap. Gefeliciteerd met je NA

2 likes

Dat ziet er goed uit! Prachtig horloge! :ok_hand:

1 like

Heel mooi

1 like

Leuk horloge, gefeliciteerd :+1:.

1 like