Na: Eindelijk rust en shinen in de zomer!

Nou wat de titel dus zegt, ik heb rust gevonden na al dat flipperen. Ik kon nog wel door gaan met al die Seiko’s maar uiteindelijk gaat deze er toch komen. Ik heb het natuurlijk over het duikhorloge onder de duikhorloges: de Doxa 1200t Caribbean!!

Na een goede ruil te kunnen maken met een zeer vriendelijk en aardig forumlid (@micjam nogmaals bedankt :ok_hand: ) kwam de Doxa vrijdag binnen. Meteen uitgepakt en de volgende dag rustig de band op maat gemaakt. Ik kon het eigenlijk niet geloven (nu nog steeds niet echt) dat er gewoon een Doxa op mijn pols zat! Poah, wat een geweldig mooi horloge is het toch!

Na de natste maand sinds zoveel jaar is er eindelijk weer zon! vandaag dus meteen maar foto’s gemaakt, aanschouw:

De band is ook echt grandioos en schittert lekker in het voorjaars zonnetje :sunny:
Ik ben dus helemaal klaar voor de zomer en al die zomers die gaan volgen :sunglasses:

En de huidige collectie waar hij trouwens wel mooi in past:

Groeten

78 likes

Mooie duiker hoor :+1:

1 like

Prachtig horloge, deze keuze van aankoop toont zeker karakter. :wink:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooie collectie trouwens.

1 like

Mooi! Ik wil altijd nog eens een DOXA sub proberen, vind ze qua uitstraling zo lekker ‘eigenwijs’. Hele fraaie aanwinst, veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Heel fraai, ik kan mij goed voorstellen dat je er super blij mee bent.
Werkelijk een echte Knaller.

1 like

Prominente aanwinst, bling ze!

1 like

Gewoon wow :star_struck:.

Zit zelf ook al een tijdje naar een Doxa te kijken. Wat een heerlijke duiker met een mooie eigen smoel.

Tof!! Enjoy!!

1 like

Shine baby Shine :sunglasses:mooi hoor :+1:

1 like

Mooi - maar wat is dat meest rechtse horloge, in de collectie? Ziet er ook bijzonder uit.

Edit: gevonden - de Sindaco automatic 17 jewels

1 like

hele fraaie aanwinst. Vind ze ook prachtig en ondanks het formaat heerlijk draagbaar.
Proficiat met deze kanjer… Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Netjes :ok_hand:

1 like

Mooie duiker, maar die ‘rust’ zal wel niet zo heel lang duren.

2 likes

Fijn en karakteristiek horloge, van harte! :tada::+1:

1 like

Mooi horloge! Geniet er van!

1 like

Lekkere knaller :ok_hand:t3: Past inderdaad mooi bij de andere duikers. Daar kun je lekker mee gaan shinen deze zomer :palm_tree:

1 like

Heel mooi horloge, veel plezier ermee! :+1:

1 like

Erg mooi, congrats!
Dat wordt inderdaad shinen :wink:

1 like