NA Eindelijk weer een Tudor 1926

Een paar jaar terug heb ik een maandje of 2 een Tudor 1926 Opaline 41mm gehad. Ik heb het horloge snel weer weggedaan. Vooral door onrust in mijn hoofd en de fase waarin ik toen zat met heel veel wisselingen, maar ook doordat 41mm zeker met een all dial en een lichte plaat wel erg groot leek. Toch had ik al snel spijt dat ik hem had laten gaan. De mooie plaat en het prachtige blauw van de wijzers en indexen trokken me toch nog steeds.

De 41mm

Fast forward. Gisterenavond verscheen er een 39mm variant op marktplaats die ik voor een nette prijs kon overnemen. Hoewel het absoluut nog niet in de planning lag om iets over te nemen toch maar de trekker overgehaald en erg blij. Er zijn ongetwijfeld leden die vinden dat ook deze veel te groot is maar naar mijn idee mag een mooi horloge best een beetje aanwezig zijn op de pols. Door de soepele band en dunne kast draagt hij in ieder geval super comfortabel.

De 39 mm

69 likes

Gefeliciteerd!
Blijft een leuk model

1 like

Voor wat het waard is: te groot is ie sowieso niet. En ja, het is een prachtig model.
Heel veel plezier ervan!

1 like

Weer eens wat anders dan het gebruikelijke, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :slightly_smiling_face:

1 like

Thanks. Ik vind het altijd wel leuk om iets buiten de gebaande paden te lopen.

Als ik die had gezien op MP had ik zomaar een concurrent kunnen zijn! Gefeliciteerd, heel mooi!

1 like

Daarom was ik ook heel snel😜.

Met een Tudor zit je altijd goed. Heel veel draagplezier gewenst :watch:

2 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

1 like

Heel netjes. Proficiat

1 like

Mooie maat. Staat je goed, gefeliciteerd!

1 like

Blijft mooi en de maat staat goed!

1 like

Volgens mij is jouw pols niet zo heel smal. Staat goed, en mooi horloge!

1 like

Niets te groot hoor, past je prima! Sowieso een mooie NA, geniet ervan!

1 like

Staat je heel goed. Gefeliciteerd met deze mooie Tudor als NA

1 like

een prachtstuk,
draag hem met plezier

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Tudor, veel draagplezier ermee

Mijn beste,

Ik kan mij goed voorstellen dat je hier ontzettend blij mee bent.
Het is dan ook een waanzinnig mooi horloge.
En ik spreek uit ervaring, “de 39 mm” draagt zeer comfortabel.

Ik wens je er een formidabele tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Cool man blijft een mooi horloge met de maat is niks mis enjoy :ok_hand::ok_hand:

1 like