Paar maanden geleden mijn davosa ternos verkocht. Waarom? Geen idee. Maar had er heel veel spijt van. Tot vandaag, want kijk eens wat er binnenkomt! Deze verlaat huize Ady niet meer.
Mooi hoor. Fijn dat ie er weer is.
Gaaf zo’ sub
Who cares dat het een hommage is. By the way met mijn ongure kop denkt iedereen toch dat het een echte is
Mijn beste,
Goed gedaan hoor!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er dan ook een behoudende tijd mee!!
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier er van!
Geniet ervan!
Davosa biedt super kwaliteit voor het geld. Veel draagplezier!
Als je de vorige keer niet wist waarom je hem weg hebt gedaan bestaat de kans dat je het de volgende ook niet weet
Maar als je hem weer terug koopt moet je hem maar gewoon houden denk ik, veel draagplezier.
Ik had een hoop na’s, dus dacht dat deze het niet ging winnen dus had hem te koop gezet. Voor ik het wist was ie weg. Had snel erna spijt. Had ook nog een revue thommen en steinhart geprobeerd maar haalden het qua afwerking niet bij de davosa. Deze keer blijft ie gewoon in de kist.
Dat is mij duidelijk ja, dat zie je op de foto’s meteen. Ik heb ooit een Steinhart gehad en voor het geld echt meer dan goed. Nu weet ik niet meer wat zo een Davosa kost maar je ziet het er wel aan af, het is echt een hele mooie kwaliteit.
Ja de davosa is wel wat duurder dan de steinhart maar het geld echt dubbel en dwars waard. Super robuust en strak afgewerkt. Bijna te goed voor het geld.
Congrats.