Uit de categorie maken zij ook horloges dan , als gecertificeerd brillengek kan ik horloges ook erg waarderen. Een combinatie die vaak goed samen lijken te gaan, nu voer ik al een tijdje een specifiek merk die ik over de jaren heen steeds meer ben gaan waarderen omdat de kwaliteit eigenlijk elke keer opnieuw boven verwachting goed bleek. Hartstikke tof natuurlijk, maar wat heeft dat te maken met horloges dan?
Nou, blijken deze Zwitsers dus ook horloges te maken, en ik dacht hoeveel mooier kan het zijn dan mijn werk met mijn hobby verenigen. Dus enter de diver van Einstoffen, geel goud met een miyota 8215 automatic movement in vooronder. Een fijne aanvulling aan mijn Seiko turtle in de collectie.
De prijs? Eigenlijk best netjes voor het product!
De plaatjes, want die zeggen zoveel meer dan tekst
Even gegoogled, leuke bernhard jr.-modelletjes. Blijft trouwens wel gek dat ik dagelijks van klok kan wisselen maar al jaren dag in dag uit met hetzelfde montuurtje rondloop.
Persoonlijk als je het mij vraagt zouden monturen inherent ook dezelfde liefde verdienen als sommige horlogemerken , zeker in het hogere prijssegment . Maar hey, misschien is het wel een goede reden om af en toe eens naar je horloge te kijken en te denken, ik verdien ook wel weer eens een nieuwe bril