Gefeliciteerd!
Heel dik, lange ben ik ook verliefd op geworden!
Je gaat van gaaf naar gaaf! En wisselen blijft leuk! Congrats!
Allemachtig wat een dikke collectie
Dan kun je toch beter 1 Seiko 15 kopen? Of werkt het niet zo…?
Weten we eindelijk wat er aan het einde van de regenboog ligt… een DD, een Lange en een Panerai. Not too shabby. Not too shabby at all.
Heb je die pot met goud ook wel voor nodig, hoor…
Nou dan klopt het
Gast. Een gouden day date en een Lange, en dan zoiets roepen.
Je hebt mooie horloges gekocht, zonder meer. Ik vind het een goede keuze, die ruil. Met name de PAM vind ik erg mooi, maar de suggestie wekken dat je even wat goedkopere middenmotertjes hebt gescoord is natuurlijk totaal niet meer in de werkelijkheid verankerd.
Hoe dan ook, mooi trio, draag ze in goede gezondheid.
Het is zeker een werkelijkheid. Helaas niet de mijne
Die suggestie probeerde ik ook niet te wekken zoals hierboven aangekaart… het was bedoeld in vergelijking met de regenboog. Ik heb vaak gezien dat mensen steeds upgraden naar duurder en duurder maar ik heb besloten om te variëren. Excuses als het anders overkwam
Hee, je hoeft je absoluut nergens voor te verontschuldigen, dat was de insteek ook weer niet. Het was gewoon geinig om te constateren dat het “downgrade” triootje (wat ik eigenlijk geen downgrade vind, ik heb die Lange hoger zitten dan die rainbow) DD/Lange/PAM voor het gros hier al schier onbereikbaar is.
Die rainbow blijft wel something special. Poeh. Maar ik kan me indenken dat je erg zal genieten van de diversiteit van je nieuwe aanwinsten. Enjoy!
Heel erg gaaf, geniet ervan!
Dankjewel allen!
Lekker trio hoor, die Lange is ook een plaatje hoor. Geniet er van!
ieder zijn versie van het horlogevirus zeker?
Leuk trio… de Lange bevalt me het best! De gouden Rolex is leuk, alleen hou niet van goud! De Pam is ook erg leuk!!
Zo zie je, een duur horloge of drie… ik wist het wel
Prachtig
Wisselen is inderdaad heel leuk. Nu hebben Jullie drie toppers ipv één
Edit: nee, toch niet. Dacht je dat die Lange van staal was?