NA en collectie update

Gefeliciteerd! Wat een heerlijke collectie heb je, dat gaat niet snel vervelen :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Die Heuer is echt prachtig zeg! Goeie plaat en een beetje verweerde kast maakt niet zoveel uit. Ik was er overigens niet van op de hoogte dat Baltic ook een flat link bracelet voor de Aquaschaphe aanbiedt. De blue gilt versie met die band staat nu op mijn radar.

1 like

Poeh, pracht van een ding zeg! Überhaupt een mooi horloge maar ook een goede aanvulling op je set. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige Heuer, en die Baltic mag er ook zijn hoor. Een mooie collectie zo :+1:

1 like

Wat een mooie aanwinsten. Beide zouden zo mijn collectie mogen aanvullen😉 Geniet ervan, hier is het ook wachten op 2 Baltic horloges die onderweg zijn🙂

1 like

De blue gilt versie met die band staat nu op mijn radar.

Gaaf! Ga je geen spijt van krijgen. Was lastig kiezen, het is dat ik al een horloge had met een blauwe plaat.

1 like

Nice! Welke heb je besteld?

1 like

HMS002 in het zwart van een forumlid overgenomen, en de Bicompax002 in het blauw via een ander kanaal. Kan niet wachten!

1 like

Oeh mooi hoor! :ok_hand:

Proficiat met al dat moois

1 like

Haha, dat had ik dus ook! Heb er zelfs even de tv voor op pauze gezet. :grin: Wat een mooi ding, zeg! :+1: Gefeliciteerd! :partying_face:

2 likes