Aah, Hans, jij hebt 'm opgepikt! Mooie aanwinst hoor!! Ondanks al m’n Rolex topics / bijdragen is er hier ook gewoon weer een Speedmaster bijgekomen vandaag hoor!! N.A. topic volgt binnenkort…
Gefeliciteerd!
Aah, Hans, jij hebt 'm opgepikt! Mooie aanwinst hoor!! Ondanks al m’n Rolex topics / bijdragen is er hier ook gewoon weer een Speedmaster bijgekomen vandaag hoor!! N.A. topic volgt binnenkort…
Gefeliciteerd!
Wat een pracht exemplaar Hans !
Mooie aanvulling op een mooie collectie.
Gefeliciteerd met deze NA !
Inderdaad. Het is een zg Transitional uit de periode dat Omega nog 321 wijzerplaten gebruikte maar de 321 kalibers op waren. Niemand weet hoeveel,of weinig er gemaakt zijn, maar het is een in “ de boeken” genoemd officiele versie.
Ik kende deze niet, maar heel erg mooi! Gefeliciteerd een heel veel draagplezier!
Mooi Hans! Bij een echte Omega liefhebber terechtgekomen
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Wat een fraaie Omega👌🏻
Veel draagplezier gewenst!
Mooie aanwinst Hans. Van harte gefeliciteerd
Heel erg mooi!Gefeliciteerd ermee.
Mooi man
Leuk verhaal, mooie aanwinst. Ik zou zeggen op naar nummer 6
Dank je wel en jij ook gefeliciteerd met je Speedmaster, benieuwd naar je verslag!
Prachtig Hans, veel draagplezier !!!
Mooi horloge, erg goede staat! Die sluiting erop is gaaf zeg. Past beter bij zo’n chique horloge dan een ‘gewone’ Speedmaster sluiting vind ik.
Groetjes van zijn iets jongere broertje
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! wat een mooie omega veel draagplezier.
Ps heb je toch het drumstel dat je aan je zoon had gegeven verkocht?
Nadat ik het drumstel aan onze jongste had weggegeven, moest ik een redelijk alternatief zoeken😀!
Hans man!
Wat een pracht van een horloge heb je daar! ik zag hem ook voorbij komen en hij viel echt op… een beauty!
Als ik het iemand gun ben jij het en ik eens je er heel veel plezier en een fantastisch mooie tijd mee toe.
Super dat je er zo tegen aan loopt, kan soms snel gaan. Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe aanwinst!
Gefeliciteerd! Mooie aanwinst in perfecte conditie! Wat heeft je dan toch doen besluiten deze 39mm te kopen als je de reduced te reduced vind… tenminste als ik je verhaal goed lees? Wat heeft je over de streep getrokken?
Erg mooi.
Proficiat met je NA.
Heel veel draagplezier.
Mooi horloge Hans! Gefeliciteerd!