Optisch een totaal ander horloge dan de pro, maar een heel fraai horloge; veel plezier ermee.
Schitterend horloge Hans, gelijk de mooiste uitvoering IMHO.
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst!
Dick
Dank je wel Harry, deze Speedmaster is geheel anders dan de Moonwatch. De zilveren dial vind ik prachtig in combinaties met de opgelegde indices en logo, dat is wat ik mis bij de Moonwatch. Voor die aantrekkelijke prijs kon ik het gewoon niet latenš.
Nu is het genieten!
Dank je wel Thijs, bij het kijken naar de Speedmaster Reduced zocht ik de laatste tijd steeds weer een soort kopie van de Moonwatch, terwijl mān oorspronkelijke uitgangspunt eigenlijk de Speedmaster in het algemeen was.
Toen ik de Reduced met zwarte wijzerplaat zonder datum onlangs naast de Moonwatch zag viel me dat tegen.
Een van mān favoriete Omegaās is een āInternational Collectionā uit 1979 met zilveren wijzerplaat en opgelegde indices en logo, dat vind ik prachtig.
Toen ik eergisteren in het blauwe gedeelte de Speedmaster Automatic met zilveren dial zag, was ik eigenlijk meteen verkocht! Met zān 39 mm is het geen klein horloge om de pols en het leuke is dat het een beetje āSpeedmaster incognitoā isš.
Telkens als ik er naar kijk, denk ik: wat is hij toch prachtig en het is ook nog eens een Speedmaster!
Je hebt groot gelijk Hans! Toen ik hem voor het eerst zag heb ik ook even getwijfeld of ik zou reageren, maar ik was net bezig met een nieuwe Oris Clean Ocean Ltd. Edition⦠en toen was het potje leegā¦
Mevrouw T heeft ook al iets leuks uit gezochtš, geen horloge overigens. Ze is tevreden met haar twee Tissootjes!