NA en een beetje hands-on. Niet Grand wel Great

Dank voor het delen. Blijft ook telkens weer mooi om te zien hoe alles beweegt. :wink:

1 like

Toch wel erg mooi hoor geniet er van. :+1::+1:

1 like

Prachtige review. Het toeval wil dat ik gister heb besloten dat ik de SSH019 voor 2020 als enige op mijn lijstje heb. Maar Ik krijg eerst komende week de Green Sumo 103J1 binnen. Gefeliciteerd met dit kleinood. :+1::+1::+1:

3 likes

Mooie techniek. Ik heb zelf al twee keer de 023 omgehad, maar op een of andere manier niet tot koop kunnen overgaan.
Nu ik deze lekkere review weer zo lees…:man_facepalming:

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Ik zou hem zeker overwegen. :wink:

1 like

Lekkere klok man! :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk verhaal uit het Zuid-Hollandse waar je ongewild toch in meegezogen wordt en dat er minimaal voor zorgt dat je extra alert bent als deze technische supernova weer langs komt

Enjoy!

1 like

Hij is schitterend en ik wens je veel draagplezier!

Ik vind hem zo mooi dat ik meteen is ben gaan kijken. Wat een bak geld kosten ze, ongetwijfeld terecht maar keek er van op. Als deze in 38-39mm had bestaan zou ik er zelfs een gaan overwegen.
Maar enerzijds gelukkig maar dat de maat er niet is, dat scheelt me een hoop doekoe.

2 likes

Gaaf ding! Toch zijn die Solar radio/ go’s dingen rete gaaf. Mijn casio oceanus verveeld mij geen seconden. Net als deze gave astron!

2 likes

Nou, die zijn inderdaad een poepje mooier dan de oude modellen! Tof. Leuk verhaal ook, en mooie foto’s. Veel plezier hiermee. Het mag een totaal andere ordegrootte zijn, maar als eigenaar van een radio-gestuurde Citizen Promaster eco-drive met 200m WR begrijp ik de fascinatie met dit soort horloges meer dan goed. Prachtige technologie! :+1:

1 like

Zag hem volgens mij al even in de wat dragen we. Sandaal, wist niet dat jij die had, tot ik dit topic zag haha !

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!! Prachtig.
En op de laatste foto’s lijkt er inderdaad geen glas in te zitten :stuck_out_tongue:

2 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gaaf hoor, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid !

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier!!

1 like

Van harte proficiat!!

1 like

Gaaf horloge Jaco en mooie review.:+1:
Je hebt me op een idee gebracht :joy:
Veel plezier er mee.
Gr
Henk

1 like

Haha, mooi, wees voorzichtig dan. :wink:

1 like