NA, en even voorstellen: BorisMeneer

Goedenavond lieve mede horloge liefhebbers!

Het is tijd om mijn eerste post op het horloge forum te plaatsen,

Na het ondekken van dit forum ben ik best veel gaan lezen, en in de statistieken zag ik staan dat er tot nu toe al meer dan 1200 berichten langs mijn ogen zijn gekomen!

Nu heb ik voornamelijk veel gelezen in het blauwe gedeelte, steeds maar zoeken naar nieuwe inspiratie en kijken of al dat moois in de prijsklasse ligt van wat ik op dit moment kan uitgeven.

En via het HF kwam ik op wristler, een website waar ook een scala aan horloges wordt aangeboden, dit vond ik in eerste opzicht best spannend, het voelde best een stap om via het internet zo’n aanzienlijk bedrag over te maken.

Dus voor dat ik daar een keuze had gemaakt ging ik eerst naar de AD om daar is te kijken en te passen, dit was in parijs in galerie lafayette, toen ik het horloge in kwestie om had kon ik eigenlijk niet meer terug, ik wist het zeker ik wil hem hebben en meteen met een nato band erbij, maar jammer genoeg bleek er geen voorraad te zijn en moest ik wachten.

Wachten is natuurlijk niet erg, en soms juist wel goed, het geeft extra tijd om na te denken over de keuzes, maar toen we weer terug waren in nederland bleef die itch maar kriebelen en uiteindelijk toch terug naar wristler gegaan,

Daar zag ik gelukkig het zelfde horloge ook staan voor natuurlijk een betere/lagere prijs dan spik splinter nieuw uit de winkel.

Via de chat op hun website kwam ik in contact met timo en werd ik perfect geholpen, ze namen de tijd en beantwoorde elke vraag die ik maar stelden,

binnen een paar dagen had ik het horloge binnen en tot mijn verbazing zat het horloge nog helemaal in de stickers, hij voelde helemaal nieuw aan!

Ik ben zo extreem blij met het horloge en heb bijna spijt dat ik het niet eerder via wristler had besteld…

Maar om welk horloge gaat het nou eigenlijk?

Sommige zullen misschien vinden dat dit horloge al te vaak de revue passeert maar voor mij was dit (op dit moment) ook echt het horloge waar ik van droomde (trom geroffel)




De black bay 58

Ik had ook meteen een leren en nato band erbij gekocht die ik zelf prachtig vind staan.

Het enige wat mij nog niet gelukt is, is om de OEM bracelet op mijn pols op maat temaken, de schroeven krijg ik er niet uit en ben te bang om het stuk te maken,

Weet iemand daar mischien een oplossing voor? Het plan was om ergens volgende week even langs een horloge maker te gaan en te kijken of zij het kunnen doen.

Erg bedankt voor het lezen alvast maar ik wil jullie ook erg bedanken voor alle lees plezier die ik tot nu toe heb gehad op het horlogeforum!

72 likes

Welkom, fijne keus die BB…hopelijk gaan er nog mooie volgen. Veel plezier op het forum.

2 likes

Ik had iets vergelijkbaars met mn Omega Spectre. Bij Geit en Lemon gingen ze er met een aansteker onder om de lijm warm te maken en de schroef los te krijgen. Vlam niet te lang onder t staal houden anders verkleurt de buitenkant.

Enneh, op eigen risico…

3 likes

Welkom bij het clubje en gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, geniet ervan!

2 likes

Welkom :partying_face:

2 likes

Welkom bij de club Boris.

2 likes

Welkom!

2 likes

Welkom dit is natuurlijk een reclame spot voor

Wristler

Niet erg maar leg het er niet zo dik boven op

:laughing:

5 likes

Welkom, enjoy :ok_hand:t2:

2 likes

0000002195

2 likes

Van harte welkom meneer Boris :+1:

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom hier.

2 likes

Veel plezier op HF :wink:

1 like

Welkom Boris en gefeliciteerd met je mooie aankoop. Voor die band zou ik een horlogemaker raadplegen, dus niet zomaar een juwelier.

3 likes

Welkom Boris op het forum ! :+1: Advies :point_up_2:

2 likes

Welkom hier en mooie NA!

2 likes

Welkom op HF Boris. Geniet van je persoonlijke horloge reis. De eerste keuze, de BB58 is in elk geval top :ok_hand: Geniet van deze mooie NA

1 like

Welkom en veel plezier met de mooie Tudor

2 likes

:wave:

2 likes