NA en even voorstellen: Supermause31

Hallo allemaal.
Al een hele tijd waar ik rond op dit leuke forum, links en rechts al eens een post of een reactie geplaatst maar nu toch maar een keer een klein voorstelrondje. Ik ben Maurice, 51 jaar en al heel lang gek van een gek op horloges. Niet echt een heel echt specifieke voorkeur, een horloge is mooi of niet mooi en dan maakt het niet uit of het een Casio is van een paar tientjes of een Omega van ietsje meer, maar quartz of mechanisch ook niet echt een deal-breaker voor me. Ik houd van apart, ik houd van kleur en ben ook wel een redelijke liefhebber van microbrand. Groot liefhebber van Zelos, heb er nu een stuk of 8. Henry Archer kan me bekoren en kort gekregen kwam ik in aanraking met het merk Vesuviate, en deze wil ik jullie als NA niet onthouden om te aanschouwen dus bij deze mijn nieuwe Vesuviate Attivo-Duplex in Cyan green met twee mechanische Peacock caliber SL-7020C uurwerkjes.

76 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
En proficiat ook, met je Vesuviate Attivo-Duplex!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom :partying_face: lijkt een behoorlijk formaat, is dat ook zo? Bijzonder model en fraaie wijzerplaat :+1:

1 like

Dimensions: Width 39mm x Length 46.2mm x Thickness 11.5mm (At the apex of sapphire)

3 likes

Valt mee :+1:

1 like

Welkom bij de club Maurice.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier en gefeliciteerd

1 like

Welkom Maurice en een bijzonder en mooie NA!

Veel plezier hier op dit forum!

1 like

Welkom👍

1 like

Van harte welkom! Bijzonder horloge zeg.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, Maurice! Leuke focus op microbrands. Die Vesiuviate is qua vormtaal een glimlach-brenger: mooie samenhang en contrast tussen dial en caseback. Veel plezier met je horloges, verzamelen en hier op het forum!

1 like

2 likes

Van harte welkom hier! Ik ben ook wel fan van Zelos! Diverse gehad en momenteel een swordfish titanium salmon.

4 likes

Dat valt reuze mee. Mooi apart horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Welkom hier Maurice :wave:t2:

Markant horloge heb je daar zeg!

1 like

Welkom op het horlogeforum en direct een mooie nieuwe aanwinst, proficiat!!:watch:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Veel plezier op HF Maurice :wink:

Een bijzonder horloge :sunglasses:

1 like