NA en even voorstellen: Toy

Prachtige NA en natuurlijk van harte welkom :+1:
De oplossing voor de fijnafstelling is al gegeven.

Welkom, mooi eerste horloge! Zal vast ook goed staan op leer; perlon banden dragen ook lekker met warm weer.

Welkom en mooi horloge. Veel draagplezier.

Ah, Ik zie dat al bekend is dat je band een verstelbare vouwsluiting heeft! Mooie Presage heb je daar.

Goedemorgen Toy,

Dit noem ik een “Presage” binnenkomst.
Welkom bij HF

Heel mooi horloge en welkom bij de club :+1:

welkom!

welkom

Welkom!!

Welkom :hugs:!

Welkom Toy!:+1:

Mooie Seiko, welkom!

Volgens mij niet beschikbaar. Probeer anders een Seiko verkooppunt of Seiko zelf. Welkom :partying_face:

“Forumwaardig horloge”. Mooie omschrijving en ja! de Seiko voldoet. Leuk dat je hier meedoet!

Mooie aanwinst :ok_hand:veel draagplezier!

Tip: gebruik een satéprikker of een tandenstoker, dan blijft het staal wat mooier :wink:

Sjieke Seiko ! Veel plezier ermee :smile: en welkom uiteraard :wave:t2:

Ah, ik vroeg me al af waarom mensen in sommige instructievideo’s met een tandenstoker aan de gang gingen, alsof er geen professioneler gereedschap beschikbaar was voor zulke dure horloges. Maar dat is dus om krassen te voorkomen.

Het is inmiddels gelukt trouwens, met zo’n tooltje waarmee je een SIM kaart in je telefoon plaatst, en zonder te krassen. Kon niet wachten tot ik thuis was… Hij zit nu als gegoten.
Dus wederom allemaal bedankt voor de tip!

3 likes

Tuurlijk wel, er komt hier meer beschadigd zoniet half gesloopt spul voorbij ofniet @Eddie :smile:

3 likes