NA en even voorstellen

Hallo allemaal,

25 Jaartjes oud, fervent Mannen van de Tijd luisteraar en na een paar jaar enkel te hebben gelezen kwam er vandaag een NA binnen die mij deed besluiten me toch even voor te stellen en deze meteen te laten zien.

De interesse in horloges is er al een tijdje, zowel het uiterlijk als het de techniek erachter vind ik prachtig. Meestal zie ik een horloge en begin dan een zoektocht naar dit type voor een mooie prijs. Op deze manier heb ik eigenlijk alle horloges in mijn collectie verkregen. En ja, ook een Daniel Wellington is de revue gepasseerd, maar die tijd heb ik achter me gelaten.

Het eerste horloge wat me ontzettend aansprak was een Seiko SNXF05 met een leuke geruite wijzerplaat. Hiermee begon het eigenlijk allemaal een beetje dus deze zal ook nooit de collectie verlaten.

Een aantal Seiko 5’jes later zag ik op het forum voor het eerst een Omega Dynamic III en was meteen verkocht. Ik besloot dat dit mijn afstudeerhorloge zou worden. Op het forum stond een jaar terug een hele tijd een exemplaar te koop maar die was helaas een paar weken voor mijn afstuderen verkocht. Echter kwam er een maand na mijn afstuderen eentje op marktplaats te koop staan en na een prettig bezoek bij de beste verkoper besloten deze te kopen.

Na de Omega was het wel even klaar met de aankopen voor 2020 en op twee vintage DeVille’s, een 6139 en een G-Shock na gebeurde er niet zoveel. Ik geniet nog steeds iedere dag van mijn Seiko en de Omega, maar er begon wel weer wat te jeuken.

Twee maanden terug kwam ik voor het eerst in aanraking met de Longines Hydroconquest, die in 39mm gemaakt bleek te worden en aantrekkelijker geprijsd te zijn dan ik had verwacht, een leuk dealtje op Chrono24 later en hij is in huis. Ik had nog geen blauw horloge/duiker in de collectie en ben er dan ook ontzettend blij mee!

Maar goed, tijd voor wat foto’s. Ik ben van plan wat actiever mee te praten op dit mooie forum en ben benieuwd wat jullie van mijn collectie vinden!

IMG-3340

IMG-3343

IMG-3341

IMG-3342

Groeten

48 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!

2 likes

Nou, welkom dan. En die Seiko met ruitje/raster is gaaf!

1 like

Welkom! en veel plezier met je leuke horloges

1 like

Welkom!
Leuke verzameling, vooral de Longines en de Omega.

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom op HF, mooie collectie al :+1:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Beste Jan, welkom op HF!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit mooie forum.
Prachtig die omega.
Hopen dat je nog meer prachtige aanwinsten kunt posten.

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom, mooie collectie en veel leesplezier op dit mooie forum!

1 like

Welkom op het forum. Je hebt al een mooie en diverse collectie. Veel plezier hier!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom, leuke collectie! :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier.

1 like