Na en familieportret

Gister aangekomen en helemaal in mijn nopjes met deze Speedmaster FOIS. Lang getwijfeld of ik voor de FOIS of moonwatch zou gaan, maar nu erg blij met mijn keuze. Momenteel op een lichtgrijze band van Bandrbands. De kleur was even wennen, maar persoonlijk vind ik het zo wel een mooi ‘monochroom’ geheel vormen.

Hieronder nog een foto van mijn hele Omega familie bij elkaar. Meer heb je toch eigenlijk niet nodig?

36 likes

Klopt :grin:

Mooie set :+1:

1 like

De kast van de FoiS is echt geweldig, proficiat!

1 like

Klopt inderdaad! Mooi trio en een leuk eigenwijs bandje op je FOIS! :thumbsup:

1 like

Congrats met de FOIS! Mooie Omega collectie verder, doe je goed :).

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!!
Een mooie vervolmaking van je Omega Familie.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Oh, die SMPC is geweldig!
Uiteraard de Speedy ook. :slight_smile:

1 like

Super aanwinst! Gaaf setje ook zo!

1 like

Gaaf ding en mooie collectie! Enjoy!

1 like

Prachtig trio!!

1 like

Prachtige aanwinst en prachtige foto’s.

1 like

Waar blijft die van jou?

Mooie gebalanceerde verzameling. De nieuwe aanwinst maakt het setje helemaal af :slight_smile:

1 like

Nog niet in zicht. Een paar knopen door te hakken, niet alleen op horlogegebied.

1 like

Nieuwe band er op vandaag. Prachtig om te zien dat je zo weer een heel ander horloge hebt.

2 likes

Mooi trio!!

1 like

Gaaf! Gaat er bij mij ook komen. Wel met deze wijzers, vond de originele niet super af te lezen. Met dank aan @Zeemeester voor de tip!

2 likes

Kan ik me voorstellen. Aflezen is in de praktijk echter geen probleem. De wijzers zijn enkel slecht zichtbaar bij een beperkt aantal hoeken. Even je pols licht kantelen en de wijzers schitteren je tegemoet.

Mooi hoor, maar die Genève… Mijn god…
Topcollectie, veel plezier ermee!

1 like

Ik heb die van mij ruim 4 jaar maar de wijzers blijven een nadeel, zeker 's avonds. Ik ga die van mij laten voorzien met een pro wijzerset. Stalen band is ook leuk voor deze

2 likes