NA en gelijk op de operatietafel...

Geniet ervan!

1 like

Mooie Tissot en bedankt voor een kijkje in de operatiekamer!

1 like

Gefeliciteerd, inderdaad een betere versie zo (ondanks dat ik normaal niet zo van de crosshair ben). Geniet ervan!

1 like

Dat maakt 'm inderdaad een heel stuk interessanter. Mooi man.

Gefeliciteerd! Ik vind 'm overigens op leer mooi, en op staal minder, maar dat ligt aan de PCL. Ik zou dus geneigd zijn geweest om die middelste link ook even over een fijne schuurspons te halen alvorens hem op het horloge te zetten, maar da’s een smaakzaak.

Veel plezier er mee!

3 likes

Ziet er top uit! Proficiat.

1 like

Missie geslaagd!

Of 219 fluitjes van 1 cent… :smiley:

1 like

Dank voor de secure uitleg, weer wat geleerd. Gefeliciteerd met je Gentleman als NA. Zo wie zo een tof :ok_hand: model en jouw blauwe op staal is :star_struck:

1 like

Haha. Nice. Goed opgelost!
Persoonlijk heb ik niet veel problemen met de haarlijntjes aan de achterzijde van de lugs (want die ontstaan gegarandeerd bij veel wisselen), maar voorkomen is natuurlijk beter. Ik ga het een keer proberen!
De crosshair is idd een goede toevoeging van Tissot. :ok_hand:

1 like

Ik dacht juist dat je hem van staal op leer had gezet. Vind ik erg tof staan namelijk! Maar staal staat hem ook goed. Geniet van dit mooie horloge!

1 like

Mooie Tissot. Veel plezier ermee.

1 like

Leuke NA en prachtige combinatie zo!

1 like

ik heb het altijd al gezegd,
meestal zijn de metalen banden nog het beste en mooiste (er zijn natuurlijk uitzonderingen)
en op deze Tissot wordt het weer eens bewezen :+1:
draag hem met plezier

1 like

Bedankt voor het delen. :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je N.A. Het is een prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd! En je hebt gelijk, banden wissel
sporen zijn absoluut niet nodig met de juiste tools en tricks. En nog een trick, tape op de onderkant van de lugs, dit als extra bescherming en ben je zo goed als 100% beschermt tegen banden wissel sporen. Tenzij je echt een kluns bent

2 likes

Goede tip, en mooie gentleman :ok_hand:

1 like

Sounds like me :sleepy:

Mooie aanwinst, Wil!

Dat valt toch wel mee? Aangezien je het leren bandje er, zonder enige moeite, schade en een fluitje van 1ct in je mond, van af heb gekregen.

Geniet ervan!

1 like

Leuk! Ziet er beter uit op stalen band

1 like

Ja die zijn harder en scherper, kun je diepere krassen mee maken dan met een goedkope bandentool :wink:

4 likes