NA, en het is de schuld van...

@Fate_Amenable_To_Change Ja Chris, je leest het goed. In dit draadje heb je me lekker gemaakt met een, nog steeds heel fraaie, Longines.

Ik doe het zonder geschiedenisles of muziek maar toen ik deze Baume & Mercier tegenkwam was ik gelijk verkocht, ik kreeg dezelfde art deco vibe als bij de Longines. Helaas geen geblauwde wijzers maar wel een prachtige kleur wijzerplaat. Noemen we dit koper? Saffiertje en gesigneerde kroon maken het af.

Deze pre-owned rakker is er eentje uit de Hamilton serie, deze modellen bestaan niet meer, de lijn nog wel. Binnenin tikt een 15-steens Quartz B&M 10 163 ofwel een ETA 980.163. Geen idee of ze er een aanpassing op hebben gedaan maar hij loopt prima.

Omdat ik wel van een beetje contrast hou heb ik het originele cognac kleurige struisbandje omgewisseld voor een donkerbruine variant. Met zijn bescheiden afmetingen; 24,5mm breed en krap 40mm hoog en lichte curve ligt ie lekker om de pols.

Bij deze undibs ik de Longines van Chris maar ik heb zo’n idee dat hij er voorlopig toch geen afscheid van wil nemen, en terecht! Maar ik kan voorlopig ook vooruit :slight_smile:

65 likes

Gefeliciteerd met deze stijlvolle aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig, stijlvol horloge. Veel plezier ermee.

1 like

het is me wat met die “hoekige” modellen tegenwoordig :sweat_smile:
en deze maakt zeker ook indruk :star_struck:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met dit mooi rechthoekig horloge! :hugs::pray:t3:

1 like

:+1:t2: :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Wat een fraaie aanwinst.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

On topic:

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Deze kleur zou ik zelf eerder honing of amberkleurig noemen trouwens…

Koper associeer ik met rodere tonen, maar kan aan mijn display, de foto, of een combinatie van die twee liggen natuurlijk.

3 likes

Fraai en stijlvol horloge! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:

1 like

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Prachtige B&M met een schitterende wijzerplaat.
Gefeliciteerd Jeroen :clinking_glasses:

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie B&M !

1 like

Leuke keuze Jeroen. Gefeliciteerd met je rechthoekige NA

1 like

Waar het forum al niet goed voor is :rofl: :ok_hand:

1 like

Koper !!!
Meer messing kleurig.
Doet me denken aan shandy.

Gefeliciteerd.

Van harte! Ja Chris is de HF-influencer :grin:

1 like

Gefeliciteerd! Ziet er top uit. Veel plezier ermee!

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst, heel mooi.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like