Toen ik er nog niet van overtuigd was of ik überhaupt wel duizenden euro’s aan een horloge wilde spenderen flipperde ik er al wel rustig op los…pure nieuwsgierigheid en een aantrekkelijke prijs deden me een Ray Knight aanschaffen hier op het forum.
dit was een ruig en stoer ding met fantastische lume, maar het was een beetje in beduimelde staat…
Toen ik deze verpatste had ik eigenlijk meteen spijt, maar ik was er nog lang niet aan toe om voor het echte ding te gaan dus meteen maar voor de prijs van een goede band deze laten komen
Zelden heb ik zo’n stugge leren band meegemaakt en de gesp sneed in mijn polsen. Ko bracht uitkomst
Wat heb ik een plezier gehad van dit ding, maar in het flippergeweld toch weer doorgeschoven… Onderhuids was er iets dat zei: " je mag hier wel even van genieten, maar als horlogeliefhebber wil je er geen box met kopietjes op nahouden." Het zaadje was geplant.
Zo langzamerhand kwamen en gingen er ook wat luxere horloges en een paar maanden geleden stelde ik bij een minimeeting de volgende vraag aan horlogevriend Marcel: “Beste Marcel, wat weet jij van Panerai?” Waarop de man vol overtuiging antwoordde: “Alleen dat ik er één wil!”
“Ik ook!” Was mijn reactie.
Niet lang daarna sprak ik mijn wens, vergezeld van beknellende budgetrestricties tot in detail uit aan @vierport:
Oer PAM, luminor, no logo, sandwich dial, no date, handwinder, small seconds en zichtbodem…
Vandaag geleverd
Paul, ontzettend bedankt! Ik ben als een kind zo blij.