Daar is ie dan, de Seiko SARB017 (Alpinist)
Wat is het een heerlijk horloge!
Ik heb hem nu een aantal weken in bezit. Aangekocht via SoloJapan en echt geen seconde spijt van deze aankoop. Het formaat en de kastvorm zijn voor mij echt perfect. Hij ligt mooi op de pols en sluit goed aan.
Als je me vooraf zou hebben gezegd dat ik een horloge dat groen en goud combineert zou kopen, was ik hard gaan lachen. Maar ik vind de combinatie echter prachtig uitpakken. Hij voelt echt solide aan en loopt als een trein met een prima powerreserve. De sunburst wijzerplaat gaat echt shinen bij daglicht en dat maakt het horloge voor mij echt tot mijn lievelingshorloge. Wat een Beauty wordt het dan.
Er is volgens mij al genoeg over dit horloge geschreven, dus ik laat de beelden maar spreken.
Heel mooi Freek !
congrats
Veel plezier met met deze, toch nu al denk ik te kunnen zeggen binnen de horlogegemeenschap, klassieker.
Gefeliciteerd, het is een pracht horloge.
Gefeliciteerd met deze topper! Je vrouw mag wel eens naar de kapper trouwens. Maar dat geheel terzijde.
Veel plezier van je Alpinist. Dat hij je maar tot grote hoogte mag brengen.
Santorini te salutant en morgen gezond weer op. Requiescat in pace.
ziet er gelikt uit !!
De eerste foto was gewoon in de plaatselijke coffeeshop.
Prachtig de Alpinist, geniet ervan
Pas op met opmerkingen over zijn vrouw. Da’s namelijk mijn zus .
@anon50762135EV: Die profielfoto van mij klopt natuurlijk niet he. Ik heb een grote witte baard.
En pas op wat je zegt, want anders komt er in december niets in je schoentje…
Mijn beste,
Een bijzondere aanwinst voor een grandioze tijds-beleving!!
Veel draag-plezier dan ook met deze magnifieke Seiko!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Fantastisch horloge hier droom ik (voorlopig) van, mooie band ook trouwens, gefeliciteerd
Knap horloge! Zou 'm vanwege de kleurstelling niet per sé zelf om de pols willen hebben (dan liever een SARB013), maar daarom niet minder indrukwekkend qua afwerking en functionaliteit.
Je hebt ook deze Iets voor jou?
Maar die is nogal zeldzaam vrees ik (en quarz)
Iemand een idee voor hoeveel deze jongens te koop staan als je er een kunt vinden?
Toppertje. Mooie foto’s
Die kende ik nog niet, da’s inderdaad een hele mooie! Doet me qua kleuren ook ergens aan denken
. Maar de jouwe doet de naam Alpinist meer eer aan, die doen niet aan trendgevoelige kleurtjes en gestijlde wijzers
.
Ah! Daar is ie weer. Geweldig!
mijn tijd komt nog wel
no pun intended
Gefeliciteerd met deze prachtig mooie aanwinst!
Mooie aanwinst! Veel plezier ervan!